zwanger door de pil heen??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dutchy1985, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchy1985

4 mrt 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat ik eigenlijk een test moet doen om daarachter te komen
    maar dat durf ik nog niet .

Het zit zo
    begin januari heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen
    en ben 3 februari ongesteld geworden , ik ben toen ook meteen met de (neppe) diane 35 pil begonnen.
    Deze heb ik gekregen van mijn dermatoloog samen met een antibiotica kuur (minocyciline) voor mijn acne .

Ik heb al ruim een jaar last van pms klachten elke maand
    dus toen mijn borsten 2 weken geleden pijn begonnen te doen , keek ik daar eigenlijk niet raar van op .
    Deze maand heb ik geen stopweek gedaan , in de hoop dat mijn klachten minder zouden worden .
    Maar dat is niet zo .

Nu heb ik al 2 weken last van mijn borsten
    smorgens niet zo , maar in de loop van de dag gaan ze steeds meer pijn doen ( bij aanraken ) .
    Ook heb ik sinds een paar dagen een trekkend gevoel in mijn linkerlies dat doorstraald naar mijn bovenbeen en onderrug .
    naar een orgasme krampen in me baarmoeder dat ongeveer zon 10 minuutjes blijft .

Zijn er mensen die dit herkennen ? of zwanger zijn gewoon door de pil heen ?

2. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zou een test doen gewoon om zeker te weten dat je niet zwanger bent want antibiotica heeft invloed op de pil namelijk dat het niet meer werkt zo ben ik 7 jaar geleden ook zwanger geraakt van mijn zoon dus ja het kan en wil je uitsluitsel doe een test of ga naar de huisarts als je niet zwanger bent voor de krampen na een orgasme is wel raar om met je huisarts te bespreken maar het kan ook zijn dat je baarmoeder gevoeliger is door verwijdering van het spiraaltje al heb ik daar zelf geen last gehad maar goed

doe een test dan weet je waar je aan toe bent

succes meissie

3. Minerva

Minerva Niet meer actief

Als jij zwanger bent geworden doordat je antibiotica slikte tegelijkertijd met de pil, dan ben je niet "door de pil heen" zwanger geworden ;) Het is namelijk bekend (staat ook in de bijsluiter én die informatie heb je, als het goed is, gekregen van de apotheek toen je de medicijnen ophaalde) dat de werking van de pil door andere medicijnen, zoals antibiotica, negatief beïnvloed wordt.

Even een testje doen dus. De klachten zijn toch écht te vaag en te algemeen. Het kan namelijk ook van de pil komen.

Deel Deze Pagina