Hallo allemaal!! Na bijna een jaar ben ik dan eindelijk zwanger. ik ga morgen mijn 6e week in. Het rare is dat ik eigelijk al wist dat ik zwanger was voordat ik een test gedaan had. Mn borsten werden groter en pijnlijker en moest meer plassen ook snachts wat ik eerder nooit had. Mijn vriend besefde het nog niet zo goed we wilden het zo graag al zo lang hij beseft het pas sinds vandaag na 4 zwangerschapstesten hahaha.. Ik ben alleen wel bang dat het fout kan gaan natuurlijk.. Daarom vroeg ik me af wat jullie symptonen zijn of waren? ik ben meer moe dan normaal en af en toe hoofdpijn en duizelig. Soms heb ik een soort ongesteldheids gevoel in mijn buik maar verlies geen bloed gelukkig. Wel heb ik soms wat steekjes in mn buik. Daardoor begin je je natuurlijk snel zorgen te maken. Hadden jullie dit ook hoort het erbij? ben er zo blij mee dat ik zwanger ben heb gehuild van blijdschap haha.
Als eerst gefeliciteerd! Hier ook weinig last van kwaaltjes, sinds paar dagen wel flink misselijk met vlagen. En die steekjes / krapjes is het groeien van je baarmoeder. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb 3 miskramen gehad, en alledrie waren ze verschillend. Ik heb niet echt symptomen gehad die daar naartoe geleid hebben. Bij de eerste keer voelde ik me helemaal fit en tijdens de echo zagen ze dat het mis was. De tweede en derde keer had ik best heftig bloedverlies, wat leek op een ernstige menstruatie. Ik ben nu weer zwanger, nog net geen 5 weken. En ik heb wel meer zwangerschapssymptomen als eerst: pijnlijke borsten, erg moe, misselijk en ook wel eens pijn in mijn buik. Dat is inderdaad het groeien van de baarmoeder. Ook ik heb voor het eerst last van hoofdpijn en soms licht in mijn hoofd. Voor mij is dit heel anders als de eerdere zwangerschappen die fout gingen, dus ik zie het als een positief iets. Wanneer heb je je eerste echo? Slik je ook al foliumzuur etc.
Gefeliciteerd!!Hier waren de symptomen elke zwangerschap anders, maar had ook bij elke zwangerschap mn twijfels of ik genoeg zwangerschapssymptomen had.Misselijkheid bleef de eerste weekjes uit, maar het kwam vervolgens wel...en goed ook . En ook steekjes gehad en krampjes. Maak je geen zorgen, het zit vast goed! Ik duim in elk geval voor je!