Hallo Allemaal, Ik moet dit ook even kwijt.. Ik ben er sinds gister achter dat ik zwanger ben na twee positieve testen volgens clearblue ben ik een maand zwanger. De vader van het kindje wil er niks van weten heb het hem gister verteld maar hij wilt het niet en hij hoeft mij ook niet meer te zien. Ik vind dit heel erg omdat ik er dan alleen voor sta waar normaal altijd je partner bij moet zijn denk maar dalijk aan de eerste echos , fotos , bevalling.. ik zal alles alleen moeten doen dan wel met fam en vriendinnen maar toch.. Ik twijfelde in het begin ook ( zit nog op school doe werken en leren ,woon nog thuis )wat ik moest doen maar het is meer dan welkom ik hou nu al van die kleine okal is het zo kort en kan er nog van alles misgaan. Toen ik gister alleen de zwangerschaps testen deed zat ik ook enorm te trillen omdat dit zo onverwachts is heb een half uur naar de testen gekeken en twijfelde nog zelfs omdat je wellis hoort dat als je de week erop test het negatief kan zijn..maar beide waren dus positief... Hij trekt denk ik zeker niet bij hij is zo duidelijk geweest dat hij nu uit me leven is. Groetjes, Irene Hoe gek het ook klinkt dit nr helpt me hier echt mee..okal is het er nog niet en kan er nog van alles gebeuren.. ik probeer daar niet aan te denken. Nino ft Singa - Superheld - YouTube Voor alle alleenstaande moeders.
He meid, Als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat jij er wel blij mee bent. Rot voor je dat de papa er niks van wil weten,vind het knap van je dat jij wel achter je beslissing staat. Ik hoop dat je hulp krijgt van je familie en dat je een fijne onbezorgde zwangerschap mag hebben. Probeer er van te genieten,hij weet niet wat hij gaat missen!!
Dankjewel meis Ik heb het er wel moeilijk mee maar ik denk zo van ik kom er wel wil er niet te veel om stressen omdat dit ook niet goed is. maar het is lastig.. maar ik sta er achter... okal word het zwaar en ben ik dalijk een alleenstaande moeder...
Van Harte gefelciteerd!! Ondanks dat het voor misschien niet de ideale situatie is vind ik het wel heel knap van je dat je voor dit kleine wondertje gaat. Ik hoop dat je veel steun van je fam/ vrienden krijgt en dat alsnog heel gelukkig gaat worden!
Heel erg bedankt doet me goed dankjewel. Ik wil het nu al niet meer kwijt heb er 1 dag over na moeten denken. Ondanks dat hij zei als je het weg laat halen zie je me nog als je het houd dus niet meer.maar ik wil niet eens met zo iemand zijn..die alleen maar aan zichzelf denkt.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En inderdaad je zegt het heel mooi met zo iemand zal je nooit gelukkig kunnen worden..! hoe oud is hij?? Hier ook een alleenstaande moeder zins mijn zoontje een half jaar was....en het is inderdaad soms moeilijk en zwaar maar geloof me de liefde van je kind is het mooiste wat er is...!! wens je heel veel succes en geniet er maar lekker van!
Dankjewel ! Hij is 28 en dus al volwassen genoeg om logisch en goed te moeten kunnen nadenken blijkbaar niet .. het is erg ..en moeilijk .. en veel om over na te denken.. maar probeer er echt van te gaan genieten..en niet zo druk te maken...lastig....want ik denk er veel over na.. Als ik de kleine vast heb dalijk weet ik waarvoor ik het gedaan heb okal ben ik nu bang om het te verliezen...weet ook niet bij hoeveel weken je al een echo mag laten maken ..
hey , gefeliciteerd met de beeb. hoop dat je er van kunt genieten hoor. weten je ouders het al?? omdat je nog thuis woont. Denk je dat zij je zullen bij springen, financieel en met opvang zodat je gewoon na je bevalling het school traject weer kan oppakken?
Hey hey, Dankjewel .. ik begin er steeds meer aan te wennen ..en ga er langzaam van genieten nu.. het is zo dubbel..maar ik hou nu al van hem of haar. Mijn ouders weten het ook sinds gister...en hun staan achter mijn keuze en willen me helpen zodat ik me school af kan maken en kan werken alleen zal denk ik wat minder gaan werken ben nu soms 6 dagen bezig met werken en school en wil dat naar 4 gaan doen tegen die tijd.wat mogelijk is.. moet het er nog over hebben op werk of dat kan en school..maar ze zijn er voor me.. okal voelt het rot dat de vader er niet zal zijn....
Echo: vanaf 8wk wordt normaal een echo gemaakt. Je kunt een vk bij jou in de buurt bellen om een afspraak te maken voor je eerste bezoek. Zij zullen je dan wel uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren en wanneer je een echo krijgt. Een vroege echo heeft weinig zin omdat er dan weinig te zien is. Succes meid!
Dankjewel voor je reactie meid! Ik ga gelijk zo even bellen ..dus moet ik nog een maandje wachten ..dat word een lang maandje..
Hé meid, Wat rot voor je. Toch vind ik het erg knap en sterk dat je voor je kleintje kiest. Gelukkig krijg je steun van je omgeving en sta je er niet helemaal alleen voor. Die jongen weet niet wat hij gaat missen. Een kleine is het mooiste wat er is. Zet hem op. Mama zet de boel op stelten.
Hey Meis, Heel erg bedankt voor je reactie! Ik kies zeker voor me kleintje.. gezondheid en liefde dat is wat telt en ik geef zeker niet op! ''superheld'' okal zal ik er alleen voor staan toch zal ik er altijd zijn voor hem of haar.. ik geloof ook wel dat ik dat samen kan ...zonder hem.. tuurlijk had ik het liever anders gezien en ben ik er verdrietig om..maar komt vast goed... wil er niet te veel aan blijven denken .. hij zal niet bij draaien...
Hey meid, Wat een vervelende situatie, maar goed dat je nu al zo voor de kleine wil gaan! En een man die je voor dit soort keuzes stelt, tja.. daar wordt je idd niet gelukkig van! Nou is het allemaal nog heel pril. Wellicht is hij erg geschrokken en draait hij nog wel bij? Ik ben niet meer zo (piep) jong, maar wel vanaf begin af aan alleen zwanger van een papa die er niks mee te maken wil hebben en steeds vervelend aan het doen was. Wel een eigen huis en auto, maar raakte op het zelfde moment mn baan kwijt, dus ook niet echt een ideale situatie.. Toch gaat het hartstikke goed en echt, straks dat leven in je voelen groeien. De trapjes en duwtjes.. Het is het mooiste wat er is! Mocht je vragen hebben of even willen spuien kan je me altijd een prive berichtje sturen. Jij komt er wel! Liefs
Van harte met je zwangerschap ! Goed van je dat je er helemaal voor wilt gaan en gaat zeker goed komen met de hulp van je familie en vrienden. De vader van je beeb: ja...zal ik daar eens over zeggen buiten lafaard....Als hij er nu niet voor jou/jullie is zou hij later ook mooi weg mogen blijven. Sommige mensen komen met de reacties van misschien moet hij nog aan het idee wennen, geef hem de tijd ect ect. Leeftijd zeg idd niks mijn ex was 27 en smeerde hem ook toen ik 16 weken in verwachting was en nooit meer wat van hem vernomen. Tuurlijk doet het nu pijn bij jou, je voelt je verlaten, bang voor de toekomst ect ect maar echt je kindje is nu het allerbelangrijkste en dat zal hij of zij ook blijven straks. Iedereen wilt graag het droomplaatje van huisje, boompje en beesje en je wil graag dat jou kleintje straks een papa heeft, maar het allerbelangrijkste ben JIJ...
wat fijn joh, dat je hulp krijgt van opa en oma in spe, super geeft vast rust en een fijn warm gevoel. en de vader van het kindje, ach aan dit soot type mannen heb je helemaal niets. en die veranderen waarschijnlijk ook niet meer. eens een vlucht dier altijd een vlucht dier. geniet ven je beeb, en alle lieve mensen om je heen, waar je op kunt bouwen
Hey meis! Heeel erg bedankt voor je reactie!! Ik zal je even toevoegen als vriend vind wel fijn met iemand te kunnen praten die toch een beetje ergens in de zelfde situatie zit .. echt rot ook voor je maar zoals je het zegt wat jij nu allemaal voelt .. tegen dat geluk kan niks op he Ik denk echt niet dat hij bij trekt.. ik hoor helemaal niks meer en ga hem zelf ook niet meer opzoeken...ik wil voor me baby gaan.. Hoop ergens natuurlijk stiekem wel dat hij er toch wel is voor me.. maar hij is zo duidelijk geweest .. Jammer dat er zulke mannen zijn he.. Ik zal je wel een berichtje sturen..
Dankjewel doet me echt heel goed dit. En ht komt ook allemaal wel goed.. ik weet nu in ieder geval zeker dat ik voor me baby wil gaan.. ik hou nu al van hem of haar.. over 3 weken heb ik me eerste echo... ben enorm zenuwachtig..wil het niet kwijt raken..... En idd ik vind hem ook zo laf , en later hoeft hij ook niet aan te kloppen klinkt heel gemeen maar dit vind ik ook gemeen.... ik wil wel al zijn smsjes bewaren voor later zodat de kleine kan zien met haar of zijn eigen ogen en dan kan hij of zij altijd een eigen beslissing maken. Ik voel me idd alleen buiten het feit om dat me fam en vriendinnen er zijn.. het is toch anders dan ik me het voorgesteld had.. maar me kleine is meer dan welkom! ondanks het ook niet de perfecte situatie is.. genoeg liefde zal er zijn
Heel erg bedankt! Dat is zeker waar! Doet me goed al die lieve berichtjes.. geeft me nog meer kracht.. Ik ga er voor.. en ga er proberen van te genieten.. alleen ben nu zenuwachtig voor de echo over 3 weken nog... duurt nog zolang! Wat een spannende periode... en het was ook erg stressvol..met alles .. maar komt goed.. ga me leren ontspannen
Ga een dagboek bij houden waarin je alles wat er nu gebeurd opschrijft. Ik zou geen smsjes van hem bewaren deze zullen wel erg negatief zijn en later erg pijnlijk voor je kleine om te lezen. Schrijf je eigen gedachtens en gevoelens op , natuurlijk niet met eventuele vloekwoorden en verwijten maar gewoon de waarheid wat er is gebeurd.