Net zwanger, Vader wil er niks mee te maken hebben.

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by Irene123, Nov 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yasmine29

Yasmine29 Lid

Nov 24, 2012
    23
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi Irene, ja is heel moeilijk meid ik heb precies het zelfde zit nu in week 7 van de zwangerschap en ook alleen want de vader wil er niks mee te maken hebben.

Hij heeft mij aangespoord om een abortus te laten doen en ik twijfelde maar na vrijdag de echo te hebben gehad ben ik heel blij dat ik het niet heb gedaan want zag een kleine met een hart actie was ongeloofelijk mooi en wonderbaarlijk om te zien.

Heb hem na de echo nog gesproken (afgelopen vrijdag) en verteld dat ik het absoluut ga houden en hij heeft toen duidelijk gemaakt dat ik het dan alleen mag doen en dat is dan maar zo. Uiteindelijk heeft een kind moederliefde nodig en indien mogelijk ook vaderliefde maar als die het niet wil jammer dan.

Ook bij mij net als jou Irene een cyste gevonden een hele grote en heb morgen een afspraak bij de gyn om ernaar te kijken dus ben benieuwd hoe het gaat aflopen.

Maak je niet druk meid alles komt goed en hun zijn degene die dit moois zullen missen en niet wij.

Sterkte!!!

2. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,082
    0
    36
    Echt sterk dat je zo denkt en ermee omgaat! respect! En al die kerels komen zicg zelf nog wel tegen

3. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

Oct 4, 2012
    944
    0
    0
    Ja liedje zit nu heel vaak in me hoofd hihi. Tis ook gewoon erg zwaar vooral als ik naar me vriendin kijk..Fulltime werken, kindje..Echt respect hoor! En zoals je zegt met ze 3en red je het zeker wel meid. Je kan het xxx

4. daantje034

Dec 19, 2012
    55
    0
    0
    momenteel zo weinigmogelijk :)
    omgeving utrecht
    jij en je baby zulle zo gelukkig worden !

en hun leven zal een hell zijn , ze weten dat ze een kind hebbe verwekt en dat zal op hun geweten spelen :)

geniet meis en gefeliciteerd

5. luna1978

luna1978 Actief lid

Dec 17, 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zit in dezelfde situatie. Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en de vader wil er niks mee te maken hebben. Vanaf het moment dat hij weet dat ik zwanger ben, is hij helemaal veranderd. Van een lieve, zorgzame man naar een enorme eikel. Ergens hoop ik dat hij alsnog bijdraait, hij blijft tenslotte de pappa. Maar ik vrees dat ik er toch echt alleen voor sta.

Het zal pittig worden, maar ik vecht ervoor!

6. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Dames, het zal zwaar worden, maar jullie redden het wel.

Heb zelf 2 kids alleen op gevoed, voor ik mijn huidige partner trof.
    De oudste zit op de havo nu en de jongste basisonderwijs en zijn fantastische dames :)

7. chantypaul

chantypaul Actief lid

Dec 4, 2012
    108
    0
    0
    bergeijk
    Gefeliciteerd, ook ik heb de zwangerschap en bevalling en het opvoeden alleen gedaan..had steun van mijn moeder en broer, en ik heb ondanks dat de vader er niks mee te maken wilde hebben er met volle teugen van genoten..soms is het best zwaar, maar het heeft ook zo zijn voordelen. succes en sterkte en het komt echt wel goed!!!

8. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,044
    0
    0
    Sterkte!
    en ik hoop dat je de nodige steun bij familie en vrienden kan krijgen!!

9. luna1978

luna1978 Actief lid

Dec 17, 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    De vader en ik hebben een aantal zware gesprekken achter de rug en hebben besloten om overnieuw te beginnen. Met kerst zijn we samen geweest en hij is, sinds we opnieuw zijn begonnen, weer de lieve en zorgzame man waar ik als een blok voor ben gevallen. Hij was heel erg geschrokken en wist totaal niet wat hij met de situatie aan moest. De zwangerschap was ook ongepland en we zijn nog niet extreem lang samen. Hij voelde zich in een hoekje gedrukt en voor het blok gezet. Het "zo is de situatie, hij moest het er maar mee doen en zijn mening telt niet gevoel!" had hij. Zo was de werkelijkheid niet, maar zo voelde het wel voor hem.

Ik was er al bijna op ingesteld dat ik er alleen voor zou staan, maar ook dan was het wel goed gekomen met alles. Maar toch ben ik uiteraard ook heel blij dat het met de vader en mij ook goed is gekomen.

10. Yasmine29

Yasmine29 Lid

Nov 24, 2012
    23
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey meid, ik ben hartstikke blij voor je!!! Heel veel mannen voelen zich ook inderdaad voor het blok gezet en krijgen een soort van shock en sommige draaien bij en andere weer niet. Ik ben in iedergeval heel blij voor je dat die van jou wel is bijgedraaid en ik wens jullie beide veel succes en geluk samen.

11. luna1978

luna1978 Actief lid

Dec 17, 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Yasmine! Lief van je :)

12. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Veel geluk samen en straks met z'n 3en!

13. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Nou, dat hoeft niet hoor. Als je niet vooraf duidelijk afspraken hebt gemaakt over kinderen en wensen op dat gebied is hen weinig te verwijten. Kinderen krijgen doe je samen, als je niet vooraf helder hebt dat je aan een gezamenlijke onderneming begint, neem je als vrouw risico's als het mis gaat/ raak is.

Share This Page