Even een vraagje over kraamzorg. Ik lig eerst 2/3dagen in het ziekenhuis met baby. Mn man en ik willen de dag dat we na huis mogen samen thuis komen + baby. Niet dat de kraamzorg dan al voor de deur staat , we hebben honden en willen hun eerst even samen met ons laten wennen aan de nieuwe baby. En na een uurtje mag ze echt wel komen hoor, maar willen toch echt hun even laten wennen.. Kan dit? Of is het verplicht dat ze gelijk al voor je neus staan? Is ons eerste kindje dus echt geen verstand van, hoor namelijk van iedereen dat de kraamzorg al bijna direct aan de deur staat.. Wij hebben maar 3uurtjes per dag. Alleen voor kindje en moeder. Maandag komen ze voor de intake dus zal ik dit ook aangeven maar dacht vraag ook hier even info. Bedankt alvast
Er komt maandag iemand voor de intake dus maak ik het ook even duidelijk. Vroeg me meer af of er meerdere mensen het zo gedaan hebben. Dit ook omdat ik pas een week in t ziekenhuis gelegen heb en het eerste was wat ze vroeger welk bureau ik had. Dus dacht zometeen belt t ziekenhuis na de kraamzorg als ik onderweg ben na huis haha.
je kunt gewoon zelf een tijd aangeven. Vaak is t zo dat als je in t zkh bent, dat je dan de kraam belt en een tijd afspreekt. Als je weet dat je om 12uur naar huis mag, spreek je af wanneer jou t uitkomt
Ik ben afgelopen zondag bevallen, mocht maandagochtend naar huis en heb gebeld toen we onderweg waren. Dit was ook het verzoek van het kraambureau zelf. We waren al ruim een uur thuis toen ze kwam, dus je kan dat gewoon aangeven hoor