Misschien dat iemand het hier weet.. Ik had een tijdje geleden gehoord dat ze in februari weer zwangere vrouwen zouden zoeken voor echo's bij fonteys hogeschool in Eindhoven. Maar ik kan hier nergens info over vinden. Weet iemand of en wanneer dit weer van start gaat, en waar je je aan kunt melden?
Ik vroeg dit me ook af (alleen voor mij pas later dit jaar). Kan er voor dit jaar niks over vinden. Fontys Paramedische Hogeschool Postbus 347 5625 AH Eindhoven Gratis echo bij Fontys Paramedische Hogeschool. Wij zijn op zoek naar vrouwen die tussen de 10 en 30 weken zwanger zijn en die, het gehele studiejaar, bij ons instituut een gratis echo willen laten maken. Heeft u interesse en wil u zich aanmelden voor een gratis echo? Lees het volledige artikel voor meer informatie: Gratis echo bij zwangerschap
Ik heb hun toevallig 2 weken terug gemaild en ze hebben mijn telefoonnummer genoteerd. Wanneervze me in konden plannen, dan zou ik gebeld worden door hun. Dus ben nog afwachtend.
Ik ben ook benieuwd, houd me graag aanbevolen dus voor meer info Weet dat er vaak een tekort is aan vrouwen, dus wil mijn oude schooltje wel helpen!
Heb ze ook maar even een berichtje gestuurd. Altijd leuk toch een extra echo en als je iemand er ook mee helpt is mooi mee genomen.
ik ben ongeveer 6 weken geleden geweest, was echt heel leuk. als je ze mailt dan bellen ze je wanneer ze iemand nodig hebben. ik heb het elke zwangerschap nog gedaan en deze keer zelfs 2 keer
@madeliefste wanneer heb je daar op school gezeten en welke opleiding heb je gedaan? Als je het wilt vertellen tenminste.. Heb daar ook 2 opleiding gedaan. Fysio en mbrt... @charise vond het nog zo vroeg om een berichtje te sturen, maar zie dat jij ongeveer net zo ver bent als dat ik ben. Ik wacht even eerst de gewone echo af...
@Ravel, Ja ben ook nog pril zwanger, maar dacht misschien kunnen ze er wat mee. Mocht het mis gaan kan ik altijd nog zeggen dat het niet meer hoeft.
Dit is als je tussen de 16 en 30 weken zwanger bent doorlopend. Als je ze belt kun je meteen afspreken ben er zelf 8 keer geweest. Erg leuk en je moet ff ontspannen heerlijk
Ik had eerst naar 1 adres gestuurd, maar zij doet de afspraken niet meer. De andere is tot as dinsdag met vakantie maar kreeg een mail dat ik gebeld zou worden als ze iemand nodig hebben. Dus hoop erop
Ik ben vandaag gebeld voor een afspraak. Ik begreep dat ze ook voor minder verre zwangerschappen volop aan het bellen waren voor komende week.
Nou dan kan ik beter bellen als ik het zo lees. Ik kreeg alleen een mail dat ik gebeld zou worden als ze iemand nodig hadden