Hallo allemaal, Sinds een paar dagen weet ik dat ik zwanger ben! We zijn er dol gelukkig mee. Wie is er ook net zwanger?? Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen? Hebben jullie al een afspraak voor een echo bijvoorbeeld? Ik heb een afspraak voor 21 december...wat duurt dat nog lang zeg. Groetjes, Elisa
hee elisa, van harte meid met je zwangerschap! Ik ben ook net zwanger, 2 dagen en 1 dag voor NOD positief getest! Ben helemaal heppie Vind het wel spannend hoor, heb ik juni een miskraam gehad, dus ben wel een beetje bezorgd. Maar het voelt goed, dus ik ga er vanuit dat dit kleintje gezond bij ons blijft! Ook heb ik een zoontje wat bijna 1 jaar wordt. En jullie? Is dit jullie 1e kindje/zwangerschap?
Hé makkie, Jij ook gefeliciteerd!!! Het is voor ons de eerste keer...en ik vind het super spannend allemaal. Wij hebben geen idee wat ons te wachten staat. Afgelopen donderdag heb ik positief getest en vrijdag direct nog een test gedaan. Ik kan het nog steeds niet geloven en ben in staat om nog een test te gaan halen Wat vervelend dat je in juni een miskraam hebt gehad. Hoeveel weken was je toen zwanger? Hopelijk blijft je kindje nu goed bij je. Heb je al last van allerlei zwangerschapssymptomen? Ik ben erg misselijk, heb buikpijn en krijg al een klein buikje. Groetjes!
Ik was toen 11 weken precies. Met een echo die dag kwamen we er achter, was echt vreselijk. Daarvoor hadden we al 2 goede echo's gehad. Maar deze keer gaat het goed, weet het zeker! hahaha, ik heb ook 4 testen gedaan hoor! En heb er nog 3 liggen, die gaan ook vast nog wel op! Zo gaaf om dat streepje te zien verschijnen! Jij dus ook buikpijn.. ik ook, had het vanmorgen nog aan mijn forumvriendinnetjes gevraagd en ze stelde me gerust, hadden zij ook! Verder met vlagen beetje weeig in mijn maag (vooral na het eten) en borsten met vlagen best pijnlijk! Heb nog geen buikje hoor! Er komt heel veel op je af, maar het is zoooo gaaf! En je zult merken dat je vanzelf overal in mee groeit! En straks je eerste echo, de eerste trapjes, de bevalling... 1 groot GEWELDIG avontuur!! Hoe oud ben je trouwens en ben je getrouwd? (even wat meer info over elkaar!)
Kijk even bij de bevallingslijst.. daar staan maanden van uitgerekende datum waar je je kunt aansluiten.
Wat vreselijk een miskraam zeg. Hoop dat alles nu goed komt! Ik ben 26 en ben niet getrouwd, maar woon samen met mijn vriend. De 21e hebben wij de eerste echo. Wat duurt dat nog lang zeg. Hebben jullie al een afspraak staan? En als je de eerste echo hebt gehad, wanneer is de volgende dan weer? Is dat pas bij 20 weken?? Ik ben echt nog helemaal blanco, zoals je ziet. Groetjes!
Ja, deze keer komt alles goed, ik voel het gewoon! Ik ben net 27 en ook niet getrouwd! We zijn nu 10 jaar samen. Je kunt 'betaald' zoveel echo's krijgen als je wilt bij echobureau's! Maar officieel krijg je bij de vlos 2 keer een echo (bij de 1e afspraak en vaak met 12 weken nogmaals, is hier tenminste zo) en dan de 20 weken echo. Ik ga van de week met de vlos contact opnemen, heb nog geen afspraak staan. Ga wel as donderdag naar de gynaecoloog (afspraak stond al, we wilde net weer het medische circus ingaan, toch spontaan zwanger!!) en wellicht dat deze een echo doet? We zien het wel, nu in iedergeval lekker genieten! Hoe voel je je verder? moet zeggen dat ik me toch steeds meer zwanger ga voelen hoor!