Hoi, Ik heb vandaag postief getest (op dag 31) na mijn eerste dag van laatste onttrekkingsbloeding. Ik heb een aantal symptomen, maar ik weet niet of het wel met zwangerschap te maken heeft, maar zet ze toch maar even neer! - Enorme buikpijn af en toe, onder in mijn buik gevolgd door een vlaag misselijkheid, zonder braken. - Vooral op de avond, erg moe. - Af en toe last van zere tepels/borsten, maar had ik voor die tijd ook al. Liefs, xSimone!
wow, dat is lekker snel! Heb je een foto van je positieve test? Jou kwaaltjes klinken zeker als zwangerschapskwaaltjes... Het kan zijn dat jou eisprong later is geweest en je op dag 31 gewoon je nod had ( omdat je je cyclus niet weet ), of wat langzamer hcg aanmaakt. Ik testte twee dagen voor nod negatief en op nod positief. Kan dus zeker hoor! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Er zijn 1001 dingen die je kunt voelen in een (prille) zwangerschap, die ook ontzettend veel kunnen lijken op 'gewone' menstruatie kwaaltjes. Wat je beschrijft klinkt mij niet vreemd in de oren! Alles is mogelijk... Hopelijk lekker genieten en voorspoedige zwangerschap! (mijn eerste werd ook verwekt meteen na stoppen pil en ik voelde op een gegeven moment van alles, mn ook menstruatiekrampen, dacht de hele tijd dat ik gewoon ongesteld ging worden en/of beetje last van ontpillen. Op een of andere manier dacht ik dat 'zwanger' heel anders zou aanvoelen ... Pas op aandringen van mijn man rond 6-7 wkn een testje gedaan, die knalpositief was... Wat was ik heerlijk naief , ha ha)
gefeliciteerd!! en wat cool, meteen eerste ronde al hoop dat alles goed blijft gaan. ja, idd, je kan echt van álles voelen en ook veel wat lijkt op menstri.klachten vooral in het begin. veel geluk!
Dank jullie wel! Ik geloof de test gewoon niet, ben zo bang dat de test vals is en als ik morgen nog eens ga testen, gewoon voor mn gevoel dat ie alsnog negatief is! Wat zal ik dan moeten denken? Dan alsnog verloskundige bellen?
Laten we het hopen! Hopelijk komt er morgen weer een positieve test uit !! Voor mijn gevoel moet ik echt nog een x een test doen. Hopelijk zijn er morgen dan niet ineens te weinig hCG hormoon, of helemaal niet zwanger haha. Wat stress situatie zo ongeloofwaardig! Morgen postief? = verloskundige bellen. Morgen negatief? = dokter bellen om toch daar te testen! Spanningen om tr strijden!
Hai meiden! Vanmorgen weer getest en zoals jullie zien.... POSITIEF!!!! Dan heeft de test toch echt niet gelogen! Zo blij. Nu de verloskundig maar bellen...
Gefeliciteerd!!! ik kreeg bij mn intake een echo natuurlijk en moest alle gegevens invullen en mijn partner ook omdat ze willen weten of er iet erfelijks in de fam zit enz enz en kreeg een leuk koffertje met informatie folders etc en mijn bloeddruk werd gemeten en moest op de weegschaal voor het bloedprikken kreeg ik een verwijzing naar het ziekenhuis geniet er lekker van!! is echt iets bijzonders!
Dankjewel! Ik ga het daarna aan mijn ouders vertellen! Hopelijk reageren al onze families goed, want we zijn nog niwt zolang samen, mijn vriend zn moeder wilre sws dat we wachten, maar ons leven, onze keuzes!
Net wat bloed op me papiertje een paar vegen. Vel rood. Zit erg in spanning! Hoop dat t hier bij blijft en niet doorzet! Omg. Help me.
Ik moet eerst afwachten of het wel of niet doorzet? Heb nu alleen veegjes. En anders volgende week even bellen, gesprek en miss doorverwijzen!? Afwachten. Heb hier echt een hekel aan! Gedverdemme.
Gefeliciteerd! Wat vervelend van de onzekerheid nu! Het is inderdaad afwachten...ik duim voor je dat het goed zit! Heel vervelende nadeel aan vroeg testen...had ik ook hoor... Probeer wat afleiding te vinden...als het goed is is het goed...zo niet dan niet!
Het heeft zoals het nu lijkt nog niet doorgezet. Hopelijk blijft het zo, dan hoop ik nog zwanger te zijn! Dr huisarts zei dat het hCG hormoon 4 tot 6 weken actief blijft, ookal heb je een miskraam, dus dan zou ik zolang nog altijd postief testen dus dag heeft geen zin! Volgende week ga ik even langs de huisarts. Of het nou wel of nniet heeft doorgezet voor informatie ed. Ik haat dit zo. Echt hopelijk blijf ik zwanger !! Omg! Kan hier echt nier zo goed mee omgaan.. en ookal blijven het vegen met bloed (wel weinig) blijft toch de angst nual een miskraam te hebben gwhad. Maar js meer da 4 tot 6 weken te wachten kan ik toch niet dien.... verdimme!
Wat denken jullie? Ben ik gewoon zwanger als het blijft bij een paar vegen vel rood bloed???? Zou het dan gewoon innestelings bloeding zijn?? Zo rot dat je ober 4 tot 6 weken pas een eventuele negatieve of toch nog een positieve test kan testen! Omdat de hCG hormoon blijft zolang!