Hallo dames, Vroeg me af of er nog meer dames hier een hele warme buik krijgen in de avonduren. Echt alsof er een kacheltje in je buik zit, wordt echt heet en je kunt het van de buitenkant ook voelen dat het warm is. Het is in vlagen. Andere symptomen zijn, zere borsten en af en toe een steekje in de lies. meer warme buikjes hier?
We lopen gelijk op Claudia leuk, heb je ook nog soort van menstruatieachtige buikpijn? Ik vind het allemaal heel spannend daardoor.. Moet zeggen dat mijn darmen ook meespelen dus daar kan het ook van komen.
Ja ik zie het! Ook ik heb last van mijn buik.. Veel eigenlijk.. Meer dan de vorige keer iedergeval.. Maarja vorige keer is ook niet goed afgelopen. Ik had het eerst voornamelijk links onderin, toen weer beetje rechts en nu in het midden Dus denk dat het gewoon het uitrekken is.. Toch maak ik me zorgen, maarja zolang er geen bloed bij komt kijken is het goed.. En jij?? Wanneer heb je de eerste echo? Ik gelukkig 9 december al!
Je temperatuur is sowieso een stuk hoger tijdens je zwangerschap dan normaal. Volgens mij kreg mijn buik pas koude plekken toen mijn buik echt een buik begon te worden
Ik heb ook van een warme buik vooral in de avond. Maar ook van gloeiend hete handen en voeten. Tegelijk koude rillingen over mijn hele lijf, dus onder de dekbed en weer eruit!
Ik heb niet meer die enorm warme buik nu bijna geen kwaaltjes overdag, daardoor ga ik me ook weer zorgen maken. Denk echt pas een beetje gerust te zijn als ik de 12de een mooie echo heb.