hey meiden ik heb ff een vraagje. ik ben er gisteren achter gekomen dat ik dus zwanger ben van een 2de over 2 weken op 3 dec krijgen we een termijn echo om te bepalen hoe ver ik precies ben. toen ik belde naar de vlos voor een intake vertelde ze dus dat ik ong 4 weken en 3 dagen op weg ben nu dus als ik mijn echo krijg dan ben ik als t goed is rond de 6 w en 3d. kunnen ze dan al t hartje zien? of is t echt op t randje van net wel ff net niet omdat t best vroeg is?? bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik een echo met 9 w en 6 d dus dat was al duidelijk te zien haha. graag jullie antwoord bedankt alvast
met 6 en halve week kunnen ze het hartje al zien hoeft niet perse maar vaak wel. gefeliciteerd met je zwangerschap
dank je wel voor je felicitatie. moet er nog wel erg aan wennen maar dat zal met de echo wel snel voorbij zijn de echoscopiste zij ook dat ik een goede volle blaas moest hebben als ze m uitvoert maar vertelde dag ik er niet al te veel van moest verwachten wat t hartje betreft. zal voor mij iig een opluchting zijn als we m zien kloppen. bedankt voor je snelle antwoord
gefeliciteerd met je zwangerschap !! Je zit idd net op het randje , meestal is er nu al een mooi kloppend hartje te zien , maar het kan ook zomaar zijn dat je het nog niet ziet......
Ik heb gisteren een echo gehad met 6+4 en er was duidelijk een kloppend hartje te zien. De gynaecoloog gaf ook aan dat je het op dit termijn moet zien, maar je hoeft er maar een paar dagen naast te zitten met je eigen berekening en dan heb je kans dat je het niet ziet. Hou er rekening mee dat je misschien iets korter bent, zodat het niet al te veel tegen valt. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
wow wat fijn dat je een kloppend hartje zag. ik ga er ook maar van uit dat ik korter ben dan de berekening zegt maar hopen doe ik t wel zou zon leuk kadotje zijn al hihi. mijn vorige zwangerschap was 3 dagen korter als ik zelf toen had uitgerekend dus de kans dat ik korter ben is aanwezig. we gaan t merken 3 dec. van mij mogen die 2 weken voorbij vliegen haha
Was echt supergaaf om te zien. Ik ben nog steeds mezelf de hele dag aan het knijpen om te zien of ik niet droom hihi. En natuurlijk hoop je dat je het hartje al kan 3 december en ik zal met je mee hopen! Twee weken kunnen op zo moment hééél lang voelen. Ik ben ook voor snel vliegende tijd
is dit je eerste kindje die t goed deed op de echo want ik zag dat je in je onderschrift al heel wat meegemaakt hebt. ja ik hoop ook zeker dat ik een hartje ga zien die dag. maar vindt t ook wel weer erg spannend hoor. en inderdaad 2 weken duurt zo lang naar mijn idee. en mijn dagen voelen al langer aan doordat ik zo misselijk ben. ik zal t tegen die tijd ook zeker laten weten hoe t gegaan is. of er wel of geen hartje te zien was.
Ik ben inderdaad ook vrij misselijk, maar daardoor voel ik me juist wat zekerder. Een soort bewijs dat er toch echt wat gaande is daar binnenin . Dit was inderdaad de eerste keer dat we een perfecte echo hebben rond dit termijn. Hiervoor mankeerde er altijd wat aan (te klein, te trage hartactie, geen hartactie etc.)
die misselijkheid is wel minder geworden nu. eb t nog wel met vlagen maar meer zon onbestemd gevoel in mijn maag. alsof ik de hele dag niet gegeten hebt ik hoop ook echt op een goede echo. vanmorgen voelde ik me heel zeker en dat t allemaal wel goed zit. nu ben ik weer onzeker en ik moet gewoon nog 10 dagen wachten voordat ik mijn echo heb. ik wil zo graag een hartje zien dat mij dan uit die onzekerheid trekt maar geduld he... die is niet meer zo aanwezig haha. ik ben ook heel blij voor jullie dat t nu wel goed zit... lijkt me zo moeilijk om elke keer weer iets te hebben waarop blijkt dat t niet goed kan blijven gaan.' maar jij bent dan ook een juli mama of zie ik t fout?