Geen symptomen meer....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elisa1234, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisa1234

Elisa1234 Lid

20 nov 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste meiden,

Ik maak me vreselijk druk. Sinds gisteren heb ik mijn zwangerschapssymptomen niet meer. Geen buikpijn meer, niet meer misselijk en mijn borsten zijn ook weer normaal.
    Zou mijn kindje het niet gered hebben. Ik kan wel janken als ik eraan denk. Wat moet ik nu doen??? Ik weet het echt niet meer.

Groetjes,
    Elisa

2. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hee meis,

Dat wil niets zeggen hoor. Zolang je geen heftige buikkrampen en bloedverlies hebt is er niets aan de hand. Bij mij wisselden de symptomen ook heel erg in het begin, en kijk nu mijn banner eens! Ik begrijp dat je er onzeker van wordt, daar had ik ook last van, maar probeer positief te blijven! Sterkte meis!

3. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Hier hetzelfde, er waren dagen dat ik ook geen symptomen meer had, helemaal niets....maar je ziet het, het zegt niet alles :D

4. Elisa1234

Elisa1234 Lid

20 nov 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het vreselijk die onzekerheid en kan niet wachten tot ik mijn eerste echo krijg. Eigenlijk heb ik me de afgelopen weken behoorlijk beroerd gevoeld, maar nu zou ik willen dat al die klachten er nog waren. Hopelijk komen ze snel weer terug..!

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Hoi Elisa,

Probeer je niet te druk te maken meis! Ook bij mij wisselde het heel erg en het gaat hartstikke goed. Ik kan me je zorgen heel goed voorstellen, had ik ook (vooral omdat ik hiervoor 2 miskramen heb gehad) en je wilt dan niets liever dan dat alle symptomen heel snel weer terugkomen. Maar hou jezelf voor dat zolang je geen bloed verliest er in principe niks aan de hand is. En als je het echt niet vertrouwd, leg het dan uit aan je verloskundige en vraag of je echo iets eerder kan.

Groetjes,
    Laris

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik had ook een paar dagen veel minder symptomen en maakte me vreselijk druk. Voor niks, want gisteren op de echo was alles nog helemaal goed. De symptomen kunnen echt onwijs wisselen gedurende een zwangerschap. Sommige dagen voel je nauwelijks wat en een paar dagen later plotseling weer heel veel.

7. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    - laat maar -

8. Elisa1234

Elisa1234 Lid

20 nov 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Trees

Bedankt voor je berichtje.

Vanaf hoeveel weken heb jij het hartje zien/horen kloppen?

9. linda73

linda73 Actief lid

22 jul 2009
    114
    0
    16
    Heel herkenbaar hoor. Ik ben pas gerust als ik de 1e echo gehad heb. Ik voel het ene moment ook meer als het andere. Het maakt mij ook onzeker, maar ik lees overal dat het wel normaal is....Ik vind deze weken eigenlijk best lang duren....laten we positief blijven...

10. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Ik had met vlagen ook last van kwaaltjes en dan weer dagen niets. Dus het zegt niets hoor. Als je twijfelt bel je even een gyn of VK.
    Sterkte!!

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Lieverd ik heb hoegenaamd geen symptomen gevoeld, hooguit een wat ongi-gevoel..... en zie mijn banner.

Mbt hartje: ik had met 9 weken een termijn echo, toen hartje gezien. Normaliter is het zo dat je vanaf 6 weken al een hartje zou KUNNEN zien, met nadruk op kunnen... als je net wat minder ver bent dan je denkt, dan zie je dus evt nog geen hartje.

12. Trees

Trees Niet meer actief

De eerste echo met hartactie was bij 6 weken en 4 dagen. Bij 5 weken en 4 dagen zagen we alleen nog een zwart rondje wat het vruchtzakje was.

Weet je wat ook zo raar was? In de dagen dat ik weinig symptomen had bleek mijn hcg in mijn bloed juist enorm gestegen te zijn (van 669 tot ruim 11.000 :$). Eigenlijk heel tegenstrijdig, maar schijnbaar zegt het weinig met wat je wel en niet voelt.

En ik heb trouwens ook minder kwaaltjes als ik goed uitgerust ben. Aan het einde van het weekend heb ik veel minder last dan aan het einde van de werkweek. Misschien speelt dat bij jou ook wel een rol?

13. Elisa1234

Elisa1234 Lid

20 nov 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Linda, ik vind het ook lang duren hoor. Wanneer heb jij je eerste echo? Ik zou blij zijn als ik hoor dat alles goed is. Waarschijnlijk kan ik dan pas gaan genieten van mijn zwangerschap.

14. Elisa1234

Elisa1234 Lid

20 nov 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mensen,

Bedankt voor jullie geruststellende berichtjes!!!
    Erg fijn om te lezen!!!

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

Je kunt natuurlijk met de vk bellen dat je graag eerder een echo zou willen, gewoon om je gerust te stellen. Het enige wat dan zou kunnen is dat je dan nog geen hartactie te zien krijgt...

Wij hadden met 6,5 week onze eerste echo (dacht zelf dat ik al verder was i.v.m. een onregelmatige cyclus) en toen zag ze nog geen hartactiviteit. 10 dagen in de stress gezeten omdat ze ook zei dat het een miskraam kon worden... 2e echo was ik 8 weken en 1 dag en zagen we een prachtig kloppend hartje:D

Succes!

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He allemaal, Ik vind het ook prettig dat ik dit soort lieve berichtjes lees. Ik ben morgen 5 wk zwanger en ik krijg as maandag mijn eerste echo. ze gaan kijken of het op de juiste plek zit en of de rest er ook goed uit zag.

Ik heb trouwens alleen last van mijn darmen en ongi krampen, maar ik ben ook nog heel vroeg in mijn zwangerschap, al wens ik de kwaaltjes alleen al voor een bevestiging

17. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik vond het zowiezo raar: het is dat je over een staafje hebt gepiest, maar het werd inderdaad pas echt toen ik een garnaaltje op het scherm zag. Die eerste 12 weken vond ik überhaupt vreselijk eng en was heel erg onzeker!

Veel succes

18. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ja, de eerste 12 weken zijn echt zenuwslopend hoor, vond ik ook! Ben ook heel blij dat ik de weken deze keer goed ben doorgekomen, geeft weer wat meer vertrouwen in het vervolg.

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ja, de eerste 3 wk zijn inderdaad zenuwslopend. Ik ben naar de huisarts geweest en ik ga begeleiding krijgen bij mijn angsten. Tot nu toe slaap ik goed en ik voel me ook goed.

Het is ook prettig dat we hier onze onzekerheden met elkaar kan bespreken

20. kaatje15

kaatje15 Lid

12 dec 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve mensen,

ook mij hebben jullie een beetje gerustgesteld. ben nu in mn vijfde week van zwangerschap, voel sinds donderdag geen symptomen meer en heb last van buikkrampen! huisartsenpost gebeld maar nog niet gerustgesteld. lees op veel sites dat als je geen symptomen meer hebt dit een voorbode kan zijn van......
    nu ik jullie ervaringsberichtjes lees hoop ik maar dat t goed is met ons kleintje. 4 januari 2010 mogen we naar de verloskundige....

liefs kaatje

Deel Deze Pagina