Net zwanger

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Marja84, Nov 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marja84

Marja84 Lid

Nov 10, 2010
    21
    0
    0
    operatieassistent
    Ik weet sinds 3 dagen dat ik zwanger ben (3 positieve tests en positief bloedonderzoek). Al sinds ik ongesteld had moeten worden heb ik af en toe een krampend gevoel in mijn onderbuik. Dit houdt een aantal minuten aan en zakt dan weer. Zijn dit normale pijntjes? Soms maak ik me er best zorgen over... Ik hoop dat jullie het kunnen bevestigen, en dat ik me wat minder zorgen maak.

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

Vooral bij mijn eerste zwangerschap heb ik daar ook redelijk veel last van gehad en maakte me daar ook erg veel zorgen over. Het voelde af en toe net alsof ik elk moment ongesteld moest worden, maar het is echt allemaal goed gekomen!!

Probeer je niet al te veel zorgen te maken (ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan). Mijn gyn gaf destijds aan dat het de eerste paar weken een echt fabriekje is daarbinnen en er gebeurd van alles, dus je voelt ook van alles.
    Geniet lekker van je zwangerschap!

3. Chai

Chai Niet meer actief

Hier ook last gehad vandie ongi achtige buikpijn de eerste weekjes. Na een weekje of 10 was het weg. Inmiddels heb ik regelmatig bandenpijn dat is weer een ander soort buikpijn. Het hoort er allemaal bij, dat zei mijn vk ook gelijk.
    Moet toch heel wat plaatsvinden in je buik, dat doet een beetje pijn soms.
    Zolang het geen helse pijnen zijn dat je echt krom ligt van de pijn, zou ik me echt geen zorgen maken.

Geniet ervan he en nog gefeliciteerd!:D

4. Marja84

Marja84 Lid

Nov 10, 2010
    21
    0
    0
    operatieassistent
    Dank jullie wel! Ik heb vannacht heerlijk geslapen en ook vandaag nergens last van gehad (behalve van gevoelige borsten, maar ach.. ze zijn wel heel vol nu, hihi) 30 november gaan we voor de eerste echo, ik ga namelijk 6 december voor 5 weken op vakantie.. Toch wel fijn om voor die tijd te weten dat alles goed zit...

5. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Spannend hoor 30 november de eerste echo!! Hoe ver zou je dan moeten zijn tegen die tijd?
    Gevoelige borsten/volle borsten is ook een goed teken, althans bij mij! Alleen bij de zwangerschap die helaas een miskraam is geworden had ik totaal geen last van mijn borsten en bij de zwangerschappen die wel goed zijn gegaan had/heb ik ook last van gevoelige/volle borsten.

Geniet lekker van je zwangerschap!

6. Marja84

Marja84 Lid

Nov 10, 2010
    21
    0
    0
    operatieassistent
    Ik ben op 30 november ruim 7 weken zwanger. Ben erg benieuwd! Hoop dat alles goed gaat, zodat ik 6 december met een gerust hart op vakantie kan. Ik merk wel dat ik steeds meer vertrouwen krijg in wat mijn lichaam kan. Gelukkig!

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier ook dacht ik elk moment ongesteld te worden, echt sterke krampen zeg maar,,

Share This Page