Hoi! Ik ben nieuw hier en ben zeer onzeker. We willen zo graag kinderen en hebben al zeker een jaar geprobeerd. Mijn ongesteldheid is 2,5 week te laat. Heb 2x testen gedaan, en nog steeds negatief. Ik denk zelf dat de eerste x gewoon te vroeg was en de tweede x deed ik in de avond, wat niet goed is. Ik heb symptonen zoals: -Hoofdpijn -Eetlust -Loop neus in de ochtend -veel naar toilet -heb 1x middernacht dat ik steken had aan mijn zij -onderrug pijn Maar geen misselijk gevoel of pijn aan mijn borsten Moet maar binnenkort weer een test doen denk ik.
als je 2,5 week overtijd bent, en je bent zwanger zou een test op elk moment van de dag een positieve uitslag geven. hoelang ben je van de pil af? want soms moet je eigen cyclus even zn weg vinden zonder pil. en je kan natuurlijk altijd even in de ochtend met je eerste plasje testen, welke testen heb je gebruikt tot nu toe?
Ik doe niet aan de pil. Mijn laatst x ongesteldheid was 27sept. Ben trouwens net naar de dokter geweest, want ik had heel de dag een loopneus en heb gelezen dat je niet zomaar asperine kan nemen. En we hebben daar een zwangerschaps test gedaan.......negatief Ik ben nu trouwens in het buitenland, hier is het bijna 6u in de avond. Dus misschien kan het zo zijn dat is teveel hebt water heb gedronken en daarom negatief weergeeft??? Ik wil maar niet geloven,...snap niet waarom ik nog steeds niet ongesteld ben..........dokter zegt als ik na 10dagen nog niet ongesteld ben, dat ik nog een x langs moet. Vaaaaaaaaaaaag
Moeilijk hoor om nog zo lang te wachten. Ook ik zou denken dat met 2,5 wkn een test altijd positief zou zijn bij een zwangerschap ook met veel drinken.. Probeer het idd anders even met ochtendurine. Succes!
Misschien is het wel de stress die ik heb,..kan niks anders meer verzinnen. Normaal ben ik erg regelmatig. Mijn man zegt niet teveel aan denken, het komt allemaal wel, maar helaas is dat zo moeilijk om niet eraan te denken Bedankt voor de reactie's, jullie horen het nog wel Grt, Cindy