Hallo allemaal, Eindelijk ben ik na drie jaar tobben en ellende zwanger geraakt! Ik ben zo intens blij en gelukkig dat ik het bijna niet in woorden kan uitdrukken. Ik heb een hele reis moeten afleggen om dit ooit mee te kunnen maken. Ik heb in februari 2008 een bbz gehad waarbij ze mijn rechter eileider hebben moeten verwijderen. Vervolgens raakte in binnen twee jaar niet meer spontaan zwanger. Toen zijn we de medische molen in geraakt met ik weet niet hoeveel IUI behandelingen en 1 volledige IVF poging inclusief terugplaatsingen allemaal zonder resultaat. Omdat ik het allemaal even niet meer zag zitten hebben mijn partner en ik besloten 3 maanden pauze/rust te nemen. En wat gebeurt er een WONDER!! spontaan zwanger zonder poespas..heel bijzonder! Vanwege mijn bbz moest ik vanmorgen naar het ziekenhuis zodat ze konden kijken waar het vruchtje zich zou bevinden en gelukkig zat alles mooi op zijn plekje en was er al een inieminnie hartje aan het kloppen..zo mooi! ben zo gelukkig!
wow wat een gedoe is dat geweest! en dan alsnog uiteindelijk spontaan zwanger worden! Gefeliciteerd! met jullie nu al kleine wonder! groetjes xxx
Wow, wat een wonder idd!!! Super gefeliciteeeeeeerd! Volgens mij hebben we nog wel eens gekletst in het bbz topic?! Je naamt komt me zo bekend voor....
Dank jullie wel dames voor de felicitaties! Wendy, volgens mij heb je gelijk, ik denk dat wij inderdaad ook gekletst hebben op het BBZ topic, maar dat is alweer een hele poos geleden.
WAUW wat een mooi kado is dit. Wat een wonder. Geniet van je zwangerschap. Echt geweldig na 3 jaar tobben. GEFELICITEERD!