Supersnel zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Kiwi1982, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1982

Kiwi1982 Lid

21 jun 2014
    52
    0
    6
    Na veel wikken en wegen hebben mijn vriend en ik besloten om te gaan voor een kindje. Doordat vrienden van ons veel problemen hebben met de conceptie hebben wij besloten vooraf een vruchtbaarheidstest voor mannen te gaan doen; een thuistest die via internet te bestellen is (gewoon om te zien waar we aan toe zijn). De uitslag van deze test was: bijzonder onvruchtbaar. Na 3 dagen de tweede test gedaan (er zaten 2 testen in deze set) en de uitslag was hetzelfde. Daarna een ander merk test gekocht en nog weer een test gedaan. Deze gaf ook aan dat mijn vriend onvruchtbaar was. Toen besloten, nu 2,5 maand geleden, om dan maar direct te beginnen en te zien waar het schip zou stranden.
    Nu zijn we 6 weken zwanger! Hier hadden we totaal geen rekening mee gehouden, maar het is natuurlijk super gewenst. Zo zie je maar weer dat je van die thuistesten niets op aan kunt :D.

2. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje das ook wat....maar beter dit dan andersom ;)

Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!

3. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

4. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, geweldig!! Gefeliciteerd!!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    ;) waarschijnlijk de test verkeerd uitgevoerd...lijkt me sowieso niet betrouwbaar.

Maar super gefeliciteerd!!:D

6. MenF

MenF Nieuw lid

23 jun 2014
    3
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Hoi Kiwi1982,

Wat leuk, gefeliciteerd:)! Hopelijk gaat alles goed met jullie?!
    Hier ook supersnel zwanger. Half mei besloten om te stoppen met de pil en vorige week een positieve test gehad:$. Ik ben nu 31 jaar en we dachten: ach, dat kan wel een half jaar tot een jaar duren... Nou niet dus!
    Maar superblij natuurlijk en al druk aan het fantaseren haha.
    Heb je al 'zwangerschapskwaaltjes'??

Groetjes!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

8. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    haha wat grappig van die testen :D
    maar gefeliciteerd!!

9. Kiwi1982

Kiwi1982 Lid

21 jun 2014
    52
    0
    6

Hallo Men F, ja inderdaad. Ik ben 32 en mijn vriend 34, dus zelfs als alles in orde zou zijn hadden we nog met een langere periode rekening gehouden :). Wat super fijn voor jullie dat het het ook zo snel is gegaan!! Hier sta ik helemaal bol van de kwaaltjes, voornamelijk ontzettend misselijk (gelukkig zonder overgeven) en helemaal kapot. Jij?

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Die thuistesten staan ook niet als betrouwbaar bekend.
    gefeliciteerd in ieder geval! :D

11. Kiwi1982

Kiwi1982 Lid

21 jun 2014
    52
    0
    6
    Hartelijk dank allemaal voor de felicitaties :).

12. MenF

MenF Nieuw lid

23 jun 2014
    3
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Hoi hoi!

Ja meteen raak is niet echt standaard, dus we waren wel even in shock. Wat gelukkig al vrij snel overging in blijheid en kijken naar baby spulletjes;).
    De kwaaltjes vallen wel mee. Ben een beetje beroerd maar ook niet overgeven. Wel snel geïrriteerd (daar heeft Frank meer last van dan ik:p) en vooral veel pukkels!! Dat vind ik nog het meest vervelend.
    Gisteren hebben we het mijn beste vriendin en haar vriend verteld. Aankomende zaterdag vieren we de verjaardag van mijn schoonmoeder. Dan gaan we het haar vertellen, spannend!!!!
    Hebben jullie al mensen verteld van jullie zwangerschap?
    Sterkte met de kwaaltjes, hopelijk gaan ze snel over.

13. Kiwi1982

Kiwi1982 Lid

21 jun 2014
    52
    0
    6
    Oh wat spannend!! Ja wij hebben het al wel wat mensen verteld :). Mijn ouders, schoonouders en onze broers en zussen :). Bijna iedereen reageerde echt super positief :). Ze gaan het hartstikke leuk vinden natuurlijk! Zal aan je denken :).

14. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Dikke proficiat! Hier ook een vriend met "trage zwemmers" (sorry liefje :) ) getest bij de huisarts... 1ste kindje, 1ste ronde zwanger! Was me dat even schrikken. 2de kindje, 2de ronde zwanger :)
    Geniet ervan meid!

15. Kiwi1982

Kiwi1982 Lid

21 jun 2014
    52
    0
    6
    Dank je wel Billie :)

Deel Deze Pagina