Hoi! Gister gaf de clearblue digitale zwanger aan! Ben heeel blij, maar ook super bang... omdat ik al een missed abortion (met curretage als gevolg) en een vroege miskraam (+-5 wk) heb gehad. Dus meer dan hopen en dagen tellen zonder bruine afscheiding/bloed kan ik op dit moment niet doen! Maar toch wou ik het éven kwijt Groetjes!
Gefeliciteerd, wat fijn dat je weer zwanger bent! Kan me voorstellen dat het even spannend is... ik duim voor je dat alles goed gaat... probeer er ook alvast van te genieten!
Dank je, erg lief En zolang er geen bruine afscheiding/bloed enz komt, probeer ik (we) ook zo goed als het gaat te genieten! jij ook gefeliciteerd, al weer over de helft! Groetjes
gefeliciteerd! ik wens je een mooie onbezorgde zwangerschap toe en dat het lekker bij je mag blijven zitten liefs mounia
Gefeliciteerd! En veel succes komende spannende tijd. Maar hopen dat we gauw de eerste drie maanden door zijn he. Gr. Irene
Dank jullie wel! En ik hoop zeker dat die eerste drie maanden snel om zijn.. Elke dag is dr weer eentje!
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er zoveel mogelijk van te genieten... liefs petra
hey meis, feli! Ik voel helemaal met je mee, ik ben ook zooooo onzeker, zelf heb ik 3 miskramen gehad met +/- 6 wk! dit is de 4de keer dat ik zwanger ben, heb 21 nov me eerste echo! heeeeeeeeeeeeeeeel veel suc6! xxx mandy