Net zwanger

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by deventev, Oct 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kristine

kristine Lid

Oct 27, 2007
    49
    0
    0
    store manager
    denderleeuw, belgie
    proficiat!

maak je niet te veel zorgen en probeer te genieten van je kleine wonder.

Kristine

2. Lisa23

Lisa23 Lid

May 22, 2007
    13
    0
    0
    Manager
    Amstedam
    he veronica .. Alles gaat goed ! het hartje klopt en het is op perfecte lengte ik ben 6 weken en 6 dagen ik blijf een beetje angstig vanwege het bloedverlies ...maar goed xxxx

3. deventev

deventev Lid

Jun 13, 2007
    41
    0
    0
    secretaresse
    Hoi Lisa,

Ik ben blij om te lezen dat alles goed was. Gefeliciteerd! Dat geeft mij ook hoop. Ik heb niet de hele tijd buikpijn maar wel met vlagen en dan trekt het door naar mn rug. Ik maak me dan heel veel zorgen, net menstruatiepijn. Het is soms echt niet om uit te houden. Mn borsten zijn gelukkig gevoelig en ik ben niet misselijk. Ik moet wachten tot de 26e november voor de eerste afspraak. Nog 4 lange weken. Vorige keer ging het aanstaande weekend mis, dus ik hoop dat alles nu goed gaat.

Liefs Veronica

4. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Gefeliciteerd, geniet er lekker van !

5. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    van harte gefeliciteerd en geniet ervan.. komt vast allemaal goed ik heb tot 10 weken zwangerschap ongesteldheidsbuikpijn gehad en dat is ook helemaal goed gekomen...

liefs petra

6. lizzy30

lizzy30 Lid

Jan 13, 2006
    37
    0
    0
    Hier nog een met ongesteldheidskrampen. Niet continu maar met vlagen, dus het zal er idd wel bij horen als we het allemaal hebben.

Gefeliciteerd allemaal!

groetjes, lizzy

7. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoort er idd gewoon bij, dus Gefeliciteerd :D

8. Lisa23

Lisa23 Lid

May 22, 2007
    13
    0
    0
    Manager
    Amstedam
    Hoi Lisa,

Ik ben blij om te lezen dat alles goed was. Gefeliciteerd! Dat geeft mij ook hoop. Ik heb niet de hele tijd buikpijn maar wel met vlagen en dan trekt het door naar mn rug. Ik maak me dan heel veel zorgen, net menstruatiepijn. Het is soms echt niet om uit te houden. Mn borsten zijn gelukkig gevoelig en ik ben niet misselijk. Ik moet wachten tot de 26e november voor de eerste afspraak. Nog 4 lange weken. Vorige keer ging het aanstaande weekend mis, dus ik hoop dat alles nu goed gaat.

Liefs Veronica

Jeetje veroon, ik vond 4 dagen al erg maar stress aub niet te veel voor de kleine..straks gaat het mis om de stress..
    De dokter zei tegen mij dat het heel normaal is.. en bij de een heviger als de ander omdat je baarmoeder op gaat rekken..ik leg s,avond,s als het heviger wordt een kruik op me buik.. Ik zal een gebedje voor je doen lieverd sterkte en we houden contact als je dat wil ..xxx Lisa

9. eikie79

eikie79 Actief lid

Sep 22, 2007
    454
    0
    0
    ik heb in het begin ook veel steken en krampen gehad... was ook erg bang... maar inmiddels ruim 10 weken zwanger en het is over...

het hoort er gewoon bij, maar houd het toch maar effe in de gaten..voor het geval het te lang aanhoudt

Voor de rest...lekker genieten!

10. deventev

deventev Lid

Jun 13, 2007
    41
    0
    0
    secretaresse
    Hoi Allemaal,

Ik heb vanmorgen de verloskundige weer gebeld vannacht weer zo/n pijn in mn buik gehad, uitstralend naar mn rug. De verloskundige zegt dat het waarschijnlijk komt omdat ik normaal nu mijn menstruatie had gehad, ik weet het niet hoor, ik heb er een naar gevoel bij. Als het nu weer fout gaat stort ik helemaal in. De verloskundige zegt dat zolang ik geen bloedverlies heb er niets aan de hand is. Ze kan het natuurlijk niet 100% garanderen. Een echo maken heeft nog geen zin. Vanmiddag om 15.00 uur had ik weer een aanval en vanavond om 18.00 uur. Het doet echt zo'n pijn, nu lijkt het er weer aan te komen. Er zit steeds minder tijd tussen. Ik hoop maar dat het goed komt. Ik maak me zorgen. Mn buik is ook helemaal opgezet.

Liefs Veronica

11. prima

prima Bekend lid

Jan 13, 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    @ veronica Wat een vervelende situatie. Ookal lijkt buikpijn vaker voor te komen, je ongeruste gevoel haalt het natuurlijk niet weg. En helemaal niet als het zo heftig is als jij beschrijft. Ik hoop voor je dat het onschuldig is en dat de pijn minder zal worden. Wat er ook gebeurt je kan nu alleen maar afwachten. Goed voor jezelf zorgen en niet te gespannen worden (voor zover dat lukt natuurlijk). Je lichaam is hard aan het werk en ik duim voor je dat er een keimooi kindje aan het groeien is in je buik.
    Gr prima

12. nancce

nancce Lid

Jul 15, 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    hoi hoi, maak je niet te druk meid ik heb ook last van heftige krampen soms maar dat kunnen ook je darmen zijn he.
    Soms straalt het ook door naar me (onder) rug en liezen alsof er een zware kerel aan me lende hangt.
    ach ik maakte me afgelopen dagen ook druk maar niet doen hoor geniet ervan! probeer het kus nance

13. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    gefeliciteerd met je zwangerschap.
    ik snap je angst heel goed, maar ik kan je net als zo veel vrouwen voor mij gedaan hebben zeggen dat ik in de eerste zwangerschap ook steeds buikpijn had en vaak ook best erg dat ik me zorgen maakte.

ik hoop dat het minder gaat worden en dat je over een poosje een prachtige echo ziet.
    probeer vertrouwen te hebben in je wondertje.

14. deventev

deventev Lid

Jun 13, 2007
    41
    0
    0
    secretaresse
    Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, het steunt me heel erg. Vannacht weer voor het eerst pijnvrij door kunnen slapen. Iets minder last van mn borsten op het moment, maar wel van die soort bobbeltjes op mn tepels wat ze omschrijven wat je moet krijgen. Vandaag 5 weken. Vorige keer kreeg ik bij 5 wkn en 3 dgn mn miskraam, we gaan ervoor dat het deze keer goed komt. Ik hou nu al zoveel van het kleine wondertje in mn buik.

Liefs Veronica

15. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Fijn dat je lekker hebt geslapen Veronica! Kan me voorstellen dat je ongerust bent hoor. Gelukkig krijg je op dit forum steun!

groetjes, Elke

16. deventev

deventev Lid

Jun 13, 2007
    41
    0
    0
    secretaresse
    Hoi Allemaal, ik voel me zo'n zeurpiet. Ik maak me zo'n zorgen. Ik heb vanmorgen alweer een aantal keren erg veel pijn gehad. Dit kan toch niet goed zijn? Ik wil niet weer naar de verloskundige bellen. Dadelijk is het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik weet het niet hoor. Maar dat deze pijn normaal is kan ik me niet voorstellen.

Liefs Veronica

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dames..dit is een felicitatietopic. Over kwaaltjes wat bij een zwangerschap kan horen graag in een goede topic bij het juiste onderwerp zetten.
    Hier dus alleen de felicitaties.

Trouwens gefeliciteerd.

Kwebbel Moderator

18. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Wel gewoon bellen hoor! Snap wel dat je het niet weer wilt, maar als ik jou zo hoor heb je wel veel klachten. En dat is misschien allemaal wel heel gewoon hoor, ik weet het ook niet, maar de stress die het je geeft en de onzekerheid is ook niet goed. Laat de verloskundige maar gewoon haar werk doen en je proberen gerust te stellen of anders onderzoek te laten doen. Daar zijn ze voor. En dan zeg je toch gewoon dat je het vervelend vindt hun weer te bellen maar dat je echt pijn hebt? Dan weten ze ook dat jij je er wel bewust van bent dat je wat vaker belt, maar dit echt niet voor de lol doet.
    Veel sterkte! Laat je even weten hoe het gaat?

Enne: je zeurt helemaal niet hoor!

Knuffel, Elke

19. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ kwebbeltje: je hebt helemaal gelijk, maar ik kan me zo voorstellen dat jouw reactie niet echt leuk is om als eerste te lezen nadat je je zorgen uit.

@ Veronica: mocht je op een andere plaats verder gaan met dit topic, laat je het ons dan nog even weten? Sterkte!

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nogmaals: het is een felicitatietopic.

Kwebbel

Share This Page