Maagpijn (nu 5 weken en 5 dagen zwanger)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Prettykitty, 13 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wie heeft hier ook last van?

Ik heb geen maagzuur ofzo, maar echt z'n knagend gevoel in mn maag. (Ik heb om 17.00 uur gegeten, dus zal denk geen lege maag hebben) al voelt het wel een beetje zo. Echt z'n zeurend gevoel.

(Ik heb vroeger galstenen gehad, en zo voelt het een beetje haha)
    Ik heb af en toe een licht vleugje misselijkheid, maar dat mag nog geen naam hebben.

2. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ik had rond dezelfde termijn ook veel last van mijn maag. Kon het net als jij moeilijk omschrijven. Een zeurderig gevoel. Moest ook telkens over de bovenkant van mijn buik wrijven. Geen brandend maagzuur. Zat echt hoog onder mijn ribben. Dat ging wel weer over en maakte lekker plaats voor misselijkheid :). Hoort er denk ik gewoon bij.

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw

Ja precies hoe jij zegt!
    Mooi doet echt pijn haha, het is voor een goed doel dus ik vind het helemaal niet erg!

Maar je leest best veel over maagzuur bijvoorbeeld, maar weinig over maagpijn! (Echt z'n naar gevoel)
    Fijn om te horen dat het er allemaal bijhoort.

Bedankt voor je reactie! ♡♡♡

4. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Ik heb er ook last van. Niet normaal naar alles wat ik eet of drink komt die pijn opzetten.. Soms is het net of het mijn onderbuik is, maar dan druk ik zacht op mijn maag en blijkt het daar weg te komen.. Naja alles voor het goede doel:oops:

5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Weet je zeker dat het niet weer galstenen zijn? Dat is veel voorkomend hoor tijdens zwangerschappen.

Deel Deze Pagina