Toch loopt het nu heel mooi op: Donderdag heb ik bloed geprikt maar ze laten me over het weekend heen wachten weet nog niet zo goed wanneer ik het écht durf te geloven, ik vind het ook maar eng dat het streepje in het begin nog maar zó licht was... Ben ook aan het twijfelen wanneer ik het zou willen delen met bv mijn ouders
Lieve Kiwi! Gefeliciteerd! Lang geleden in 2017 schreven we ooit samen in een topic. jij had toen je mislukt IVF met infectie in Veldhoven. Kort nadien heb ik daar ook IVF gehad. Wat onwijs mooi te lezen dat je eindelijk!!!! zulke mooie testen in handen hebt. Ik hoop heel hard dat je een hele mooie zwangerschap tegemoet mag gaan. Wat heb jij lang moeten wachten en je er door heen geploeterd!
Hee wat leuk om iets van je te lezen! Een zoontje van 1 alweer zie ik, wat mooi. Succes met je nieuwe IVF poging!
Wauw, respect hoor, zo'n weg achter de rug. Van harte gefeliciteerd! Kerst zal een stuk mooier zijn dit jaar ❤
Ik snap je angst helemaal. Wij hebben er 8 jaar over gedaan en alle behandelingen die dokters hebben verzonnen ondergaan, om uiteindelijk spontaan zwanger te raken. Ik ben nu 15 weken en zit dus al 11 weken in spanning/angst. Ik geloof het eigenlijk ook nog niet en durf me niet te hechten. We hebben al 4 miskramen gehad rond 6 weken dus dit versterkt de angst. Maar wij nemen het echo voor echo. De verloskundige was zo lief om ons de 1e 12 weken vanaf 7 weken elke week een echo te geven. Dit gaf rust. Vanaf 12 weken heb ik thuis een doppler gebruikt om het hartje te horen. Heel fijn tijdens mijn paniek/angstmomentjes.