netelroos

Discussion in 'De lounge' started by dorisn, Oct 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    bah bah bah
    is net mn verkoudheid weer over en gaat mn bekken langzaam de goede kant op krijgen we dit weer.

gisteren begon het met jeukende uitslag op de binnenkant van mn polsen en op mn onderbuik.
    vannacht bijna niet geslapen van de jeuk.
    ik vanmorgen vroeg naar de ha en blijk ik neteltroos te hebben.

heb nu gelukkig tabletjes en zalf, maar wat wordt ik gek van de jeuk.
    de zalf helpt gelukkig wel maar mn man is aan het werk en ik kan zelf niet overal bij.
    het zit echt overal, op mn hoofd, mn handen, armen, benen, buik, rug, billen, voeten en zelfs mn oren jeuken.

bah bah bah.

sorry hoor, moest ff klagen.

liefs doris

2. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Erg vervelend, heb het ook eens gehad als allergische reactie op iets, geen idee op wat. De tabletjes hielpen hier prima, verder kreeg ik als tip om een lauwe doche te nemen en mezelf droog te deppen ipv wrijven. Zelf heb ik dit niet geprobeerd omdat mn pilletjes na een uur al werkten.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    heb net idd ook een niet al te warme douche genomen en daarna mn zalf gesmeert.
    heb 2soorten.
    "koelzalf" op recept van de ha en mentholzalf, maar die mag niet op een kapotte huid en aangezien ik al jaren last heb van een soort eczeem op mn benen kan ik die daar niet gebruiken.
    moet zeggen dat de metholzalf beter werkt dan de koelzalf van de ha.
    heb het nu alleen koud door die zalf, het doet me een beetje denken aan de zalf die ik in spanje had toen ik een zonnesteek had.

liefs doris

4. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Gewone mentholpoeder van de drogist helpt ook tegen de jeuk hoor, misschien kun je dat wel gebruiken ivm je eczeem.

Share This Page