hoi, Ik heb een vraagje.. Wij hebben sinds kort een eigen bedrijf en nou wilde ik nog een extra internet aansluiting.. Kan dat? Dan bedoel ik dus dat we voor "thuis" een aansluiting hebben en op kantoor (ook in huis) een andere.. dus geen draadloze modem of een gesplitste aansluiting maar echt een andere.. Weet iemand of dit kan? Alvast bedankt!
Je kunt sowieso internet via de telefoonlijn (ADSL), en via de kabel. Dus ik denk dat je dan "makkelijk" 2 lijnen hebt. Of er ook 2 lijnen op 1 kabel, of 1 telefoonlijn kan, dat weet ik niet. Dan moet je misschien even met je providers bellen.. Ik kan me voorstellen dat je dan ook een 2e telefoonlijn moet huren. Maar waarom niet op dezelfde? Mijn man heeft ook een eigen bedrijf hier thuis, maar deelt het internet gewoon met prive. Dan is het alleen niet zo aftrekbaar. De lijn gebruiken we prive toch veel meer..
Ja dat is soms mogelijk. Dan moet je naar KPN bellen en vragen of er nog een 2e aderpaar beschikbaar is in jouw aansluiting. Kunnen zo zien in hun systeem. als dat zo is kun je een dubbele aansluiting krijgen.
Dat het niet aftrekbaar is vind ik ook niet zo erg.. betaal er toch niet zo veel voor.. Maar ik weet niet precies waarom.. heb t idee dat het dan veiliger is haha.. omdat we ook onze boekhouding via internet moeten doen.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen verstand van heb hoor..
Waarom zou je dat willen? Is toch helemaal niet nodig. En is zeker niet veiliger of minder veilig, als je gewoon zorgt voor goeie firewall enzo, heb je echt geen extra aansluiting nodig hoor, zonde van je geld en moeite.