hoi! Na vier afleveringen weet ik nog steeds niet wat ik ervan moet vinden. Ik ben benieuwd naar jullie meningen hierover! Ik heb van sommige ‘aandoeningen’ wel gehoord, maar dan nog... Er worden 7 mensen gevolgd die chronisch ziek zijn. Sommigen liggen al jaren op hun slaapkamer in bed. Ben vooral ook benieuwd naar jullie reacties! (@iMoeder ) Kom maar op met jullie informatie en theorieën!
Ik heb nog niets gezien. Maar ben net klaar met suits. Dus lees hier even mee. Kijken of het de moeite waard is om er aan re beginnen.
Het is wel iets heel anders dan suits hoor. Vergis je niet, haha. Ik kan het ook moeilijk uitleggen. Net ook tegen mijn man. Ik zei kijk maar een half uurtje dat is veel beter dan uitleggen.
Het stond niet op mn radar. Normaliter niet echt iets wat me aan zou spreken denk ik. Maar wie weet. Ben Better Call Saul aan het kijken. Nog een beetje melancholie naar Breaking Bad.
Ik heb het niet gezien.. Maar wat ik lees maakt me niet vrolijk. Ik kan dit echt niet zien. Ha ha. Ik ben een hypochonder. De serie heeft trouwens een hele lage rating op IMDB
Ik kijk zoiets ook niet snel. Ik was in between series, dus ik dacht ik ga even stukje kijken. Toch echt zo apart! Ik heb wel echt met ze te doen. Aan de andere kant zou ik een schop onder hun kont willen geven dat ze even normaal moeten doen. Toch gaat het wel vaak over de ziekte van lyme. En ik ken iemand die 30 was en zelfmoord heeft gepleegd omdat ze niet met die ziekte kon leven. Dus sommige dingen zijn dan wel weer herkenbaar. Mocht iemand het toch aandurven om te kijken ben ik heel benieuwd...
Ik ben nu bij het eerste verhaal. Ik vind het nu al niet te doen... Ik vind het sneu voor haar...maar ja...zo heeft iedereen wel iets. Ik heb een angststoornis. Ook zowel door lichamelijke en geestelijke oorzaken. Dat heeft zij ook. Ze heeft echt wel gevoeligheid...maar dat wordt ook echt wel versterkt door de geest. Shit happens. Ik weet niet of ik het verder ga kijken. Ik vind het ook niet echt interessant gefilmd namelijk. Er zijn vele betere docu's
Het eindigt wel ergens mee, dat is dan wel weer fijn. Naja grotendeels. Toch vind ik het erg bizar als je je hierin gaat verdiepen.
Ik heb alles gezien. Ik denk dat deze mensen vooral psychische hulp nodig hebben. Dingen die ik stuitend vind: - Partners die ondanks alle ellende blijven (en dan soms alsnog aan de kant worden gezet). Familie die begripvol blijft en daardoor ook meewerkt in de illusie. - Het lef van kwakzalvers om misbruik van deze kwetsbare mensen en hun familie te maken met een strakke smoel! Die mensen voor tonnen de schulden in te jagen en maar vol blijven houden dat het gaat helpen. - De zieken wijzen reguliere geneeskunde af, maar ondanks dat al die alternatieve meuk en supplementen niets helpen blijven ze die wel gebruiken. Je zou verwachten dat je ermee stopt als je geen verbetering ziet. - Dat de zieken open lijken te staan voor alle soorten, soms bizarre, behandelingen, maar simpele therapie bij een psycholoog willen ze niet. Waarom stelt niemand in de familie voor om een therapie desnoods bij al die kwakzalverij te doen?! Ik vind de verhalen heel schrijnend. Deze mensen verwoesten hun eigen leven en dat van hun geliefden, omdat ze geestelijk ziek zijn. En omdat hun omgeving hen niet wil kwetsen, blijven ze het in stand houden. Heel triest.