https://www.ad.nl/show/emile-ratelband-69-zoekt-draagmoeder-om-weer-vader-te-kunnen-worden~a536a167/ Die vent is echt hartstikke gestoord Heeft al 7 kinderen bij verschillende vrouwen, is opa en wil nu een kind via draagmoeder EN de oudste vader van nederland worden. Ik hoop echt dat dit niet gaat gebeuren. Arm kind.... Maar er hebben al vrouwen gereageerd op zn oproep
Wat me vooral irriteert is dat hij draagmoederschap een zeer negatieve toon weet mee te geven. Er zijn veel koppels in Nederland die afhankelijk zijn van een draagmoeder, een zeer serieuze kinderwens hebben en met hun rug tegen de muur staan. En dan komt deze *piep* voorbij om het voor deze mensen weer net iets moeilijker te maken.
Hij zoekt niet alleen een draagmoeder, maar ook een eiceldonatie blijkbaar. Wat voor vrouwen reageren hierop vraag ik mij dan af? Je bloedeigen kind aan een kerel van bijna 70 afstaan die je vervolgens hoogstens eens per maand even mag zien. WAAROM?? Als je het vanuit de goedheid van je hart doet, doe het dan voor een stel wat echt afhankelijk is van een draagmoeder en eiceldonatie, zoals een (relatief jong) homo koppel of mensen met vruchtbaarheidsproblemen. Niet voor deze mafklapper die al 7 kinderen heeft en als jouw kind volwassen is al zowat 88 jaar oud is...
Tsja, waarschijnlijk is dit de enige manier om een kind te krijgen wat hij niet hoeft te delen met de moeder. Als je ziet dat hij steeds in de clinch ligt met de moeders van zijn andere kinderen Wat sneu voor het kind mocht dit er echt komen.
Die is gek... Onschuld voelen, eenheid voelen, als hij echt zo spiritueel is gaat hij beter yoga doen en mediteren. Of naar de kerk, wat zijn ding ook is. Dan heb je geen baby nodig voor dat gevoel. Dan misbruik je zo'n kind daar toch voor.
Wat ik bijna schokkender vind is dat er echt vrouwen op zijn oproep hebben gereageerd. Sorry hoor maar die zijn dan toch ook niet helemaal lekker
Heeft deze man niet al genoeg kinderen? Echt een idioot deze vent.... Vrouwen die op deze oproep, serieus, reageren zijn ook 1x teveel op hun hoofd gevallen.....
Wat achterlijk. Laat hem lekker knuffelen met zijn kleinkinderen. En gezien de leeftijd en hoeveelheid van zijn kinderen kunnen daar wel een hele tijd baby's tussen zitten. Zou een arts hier serieus aan mee werken, als hij weet dat dit de bedoeling is? Ik kan het me niet voorstellen namelijk..
Toch grappig Ik ben op zoek naar een psychiatrische instelling voor die man. Zijn we beiden op zoek naar iets Wat een ontzettende achterlijke vent zeg ! Vrouwen die hierop reageren zijn trouwens niet veel beter als hem
zullen wel uit zijn op geld.... (al kan ik me nog niet voorstellen dat je dan zover zou gaan maar goed)
Tja ik zou geen andere reden kunnen bedenken. Wat ik wel heel mooi vind is dat het draagmoederschap weer goed in beeld word gezet! Ik ging er meteen zelf over nadenken en kwam tot de conclusie dat ik het dolgraag eens zou willen doen. Hopelijk zet het meer dames aan het denken.
Jaaaaaah! Kom maar hier Emiel!!! Tsjakkkkkaaaaaahhhhhhhhhh! (Sprak de crematie oven wat mij betreft) Wat een enge Neel die vent...
Ik denk ook idd dat die vrouwen geld willen zien, misschien wel voor hun hele leven. Veel mensen doen bijna alles voor geld. Dit zal ook wel niet om €1000,- in de maand gaan. ...shjakkkaaaa...3 draagmoeders! Koekeroent Ik denk dat hij weer op zoek is naar media sensatie. Wie weet krijgt hij wel een contract bij RTL4 voor religie. Hij krijgt het toch wel voor elkaar. Ligt ze daar te bevallen en hij roept steeds shjaaaakkaaaa!! Nog een pers
https://www.telegraaf.nl/entertainment/2487552/emile-ratelband-spant-rechtszaak-aan-om-20-jaar-jonger-te-zijn-in-paspoort En dan ook nog dit? Hij is echt koekoek