Aangezien ik het antwoord niet op internet kan vinden en de servicelijn pas om 10:00 bereikbaar is... Weet iemand hier het antwoord? Sinds gisteravond heb ik opeens geen netflix meer, hij blijft op 25% hangen.. En laat ik nu net een logeetje hebben die sinds gisteravond al dolgraag 1 of ander filmpje wil zien Mijn internet doet het via mijn mobiel en de ipad wel. Ik heb dat kastje van internet al gereset, alle lampjes branden wel. Netflix heeft volgens hun site geen storingen. Dus... Wie heeft er een goed idee? Ik ben zo slecht in dit soort dingen....
Hier doet ie dat ook soms. Hier helpt vaak om Netflix opnieuw op te starten. Of even terug te gaan naar het hoofdmenu.
Ik had het gisteravond ook. Hij bleef maar laden. Zowel op de iPad als op mijn iPhone. Even gecheckt en ik kan er gewoon weer op. En als je de app verwijdert en weer installeerd?
In en uitloggen heb ik geprobeerd, de app verwijderen en opnieuw downloaden nog niet, ga ik proberen!
Nou, nog niks. Nu laadt hij de filmpjes nieteens meer en blijft hij na het inloggen steken op een zwart scherm waar groot netflix op staat. Pfff ik ben al zo'n held met al die technische dingen. Nog 24 minuten tot de klantenservice er is
Op de tv... Netflix op mijn mobiel doet het wel. Ik heb ook geen twitter en ze reageren niet op hun facebook inbox... Grrr nog 3 minuten en ik kan bellen. Logeetje telt af die zit naast de klok
Opgelost! De tv was mijn modem vergeten dus alles moest opnieuw ingesteld worden. Ellende. Maar logeetje kijkt nu vet blij Ninja-go
Heel normaal. Zo is het bij ons ook begonnen. Nu hebben we constant dat het zegt dat er problemen zijn om die titel te laden en probeer een andere titel. Maar als je iets anders gaat proberen dan krijg je net hetzelfde. Terwijl netflix het toen we de tv net hadden gewoon normaal werkte. Laatst was er een update en toen heeft netflix 1 dag normaal gewerkt. Er zijn heel veel merken tv's die het probleem hebben na verloop van tijd. Kom veel tegen als ik google, er zijn oplossingen die voor sommigen werken maar iemand anders met dezelfde tv werkt het niet voor. Ook tijdelijke oplossingen enzo. We hebben nu ook een smart tv in de kinderkamer (kunnen zoontjes nog iets kijken als man de tv in de woonkamer in beslag neemt met de ps4) en voorlopig werkt netflix daar wel normaal. |Maar ik verwacht wel dat het over een paar maand ook problemen gaat geven.
Wij hebben het probleem ook regelmatig dat ie blijft hangen op 25% grrr! Geen idee hoe het op te lossen, meestal doet mijn man een paar abracadabradingen en dan doet ie het ineens weer.
Ik heb dat ook n tijd gehad. Bij mij lag het aan het modem. Heb een nieuwe modem gekregen en daarna is het niet meer terug gekomen.
Wij hadden hier ook regelmatig last van en bij ons lag het aan de wifiverbinding. Tenminste, dat denken ik, want we hebben nu een kabel van de router naar de tv en nu werkt het prima!
Hier helpt het altijd als ik alle stekkers er eventjes uithaal en opnieuw in doe, vaak helpt het stekkertje tussen modem en tv al voldoende en blijft met laden niet meer hangen bij 75% of 99 %.