Hier begonnen met de serie Orange is the new black! Kids zijn gek op Pingu, troetelbeertjes en Nijntje.
Wij hebben ons abonnement op Ximon gisteren opgezegd en zijn ook voor Netflix gegaan. Inmiddels gestart met The killing. En dochterlief met My little pony
Op aanraden van mijn vader heb ik me gister ook aangemeld. De eerste maand is gratis dus dan kunnen we het proberen. Nu heerlijk nu ik zit te wachten op de bevalling . Heb al wat leuke films uitgezocht om te kijken en ben begonnen aan prison break en house of cards . Maar misschien dat we het straks wel houden na de gratis maand!
Maar is het met nl ondertiteling? Moet wel zeggen dat ik van het aanbod nog niet echt onder de indruk ben. Van de series die ik kijk heb ik er nog maar 1 gezien.
Ik ga het aanvragen als mijn verlof begint eind volgende week. Een maand gratis uitproberen. Wat voor films moet ik me voorstellen dat ik kan zien via Netflix? Want ik kan dat niet echt goed zien op hun site. En series?
Klinkt goed! Heb even op de site gekeken en daar staan enkele voorbeelden van wat je kan kijken. Weet iemand of je ook Grey's Anatomy kan kijken?? Zo ja, ga ik me wel aanmelden.
Ja met NL indertiteling! Er is inderdaad veel niet maar ook heel veel wel. Ik zou zeggen even aanmelden om te kijken, anders schrijf je je meteen weer uit toch? Nee Grey's helaas niet...
Nah, vind het echt relaxed. Mayron vindt vooral Kikkerdril leuk haha. En elke dag kijk ik even en staat er weer wat nieuws bij.
Netflix is fantastisch!! Maar goed, wij hebben al anderhalf jaar de Amerikaanse versie Een beetje illegaal, maar je moet even internet doen geloven dat je in Amerika woont In Nederland staat nog niet zoveel op, in Amerika echt 100 keer meer. Maar in Nederland zijn ze ook nog bezig met dingen er op te zetten. En hoe meer mensen zich aanmelden hoe meer er op komt te staan. Ik kan echt Orange is the new black aanraden. Het is een serie van Netflix zelf en ontzettende goede serie! In Amerika komen ook steeds sneller de nieuwste series en films er op te staan. In Nederland lopen ze daar nog iets mee achter. Maar goed, ze bestaan nog geen maand
Wij zitten elke avond even voor Boes, geweldig! En nijntje....zo gezellig! Helemaal nu het weer vroeg donker begint te worden en regent buiten. Lekker na het eten uitbuiken op de bank...kopje koffie er bij en kijken....
Mja ik hoor vooral mensen klagen over het aanbod.. Maar goed.. Ik heb nu film1 en dat is niet gevulder dan netflix ofzo. Denk dat bij ons eindelijk de kabeltv er definitief uit gaat! Dat hadden we nu enkel voor film1
Wij zullen het niet gaan gebruiken, wij hebben Film 1 en de rest halen we van internet af, kost me dan helemaal niets en dan kan ik ook zien wat ik wil.
Dames, Willen jullie er rekening mee houden dat het bespreken van niet legale activiteiten niet is toegestaan op Zwangerschapspagina.nl. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Nadeel van internet en film 1 vind ik, dat er vaak geen ondertiteling bij zit. En sommige series die ik kijk vind ik dat best prettig! Maar goed, je hebt gelijk hoor. In prenciepe kan je alles downloaden en via hulu.com kan je ook nog veel series gratis kijken. Helaas moet je dan op een gegeven moment gaan betalen. voor de rest die wil weten hoe wij dat gedaan hebben. moet je ff pmen. Ik wil geen ban!
Wij hebben een dreambox en dus al alle zenders ( film1 hbo etc etc). Voor ons dus overbodig. En als ik graag een film of serie wil zien, haal ik het wel van de laptop