Wie al in Amerika keek. Welke serie.s komen er bij in Nederland? Of hoe kom je te weten wat ze ook gaan uitzenden.?? Bijvoorbeeld hele bekende serie.s mis ik bijvoorbeeld ER of meer van sf series.? Daar ben ik wel benieuwd naar. Maar aan de andere kant omdat je wat meer ( b series en films ziet kijk je ook eens naar het andere aanbod terwijl ik die normaal gesproken niet zou kijken.) Van de week de the duches gekeken( weet schrijf het niet goed maar onverwacht dat vond ik dus een leuke film) haha.
Door netflix ben ik nu verslaafd aan the vampire diaries Ben nu bij seizoen 2 aflevering 3 of 4. Leuk!
Degene die THE killig heeft aangeraden thnx haha. Op 2 dagen tijd nu al bij aflevering 12 . Zo'n leuke serie! Als ik deze helemaal gezien heb dan wil ik oranje is The nee black zien. Ook de tekenfilms zijn erg leuk voor de kinderen!
Hier ook een fan. Inmiddels de serie pretty little lairs gekeken en wacht nu op de aanvulling van seizoen 4. Dus terwijl ik wacht, ben ik op zoek naar een nieuwe serie. Hoor graag suggesties.
Hier netflix via Apple tv. Maandje gratis uitproberen. Moeten nog even kijken of we het dan houden, dan moeten er wel genoeg films op zijn.. hoeven niet persee de allernieuwste zijn, maar genoeg dat mijn man zich niet gaat vervelen en via Apple tv films gaat kopen. Want da's expensive..
Wij kijken nu samen white collar en ik kijk modern family. Ben er tot nu toe erg blij mee, denk wel dat we het houden!
Ik keek net ook even snel op de site voor m'n moeder, maar zag zo ook niks meer staan over dat het de eerste maand gratis is? Anyway, ik ben er nog steeds erg blij mee! Vanmiddag begonnen met Jericho, erg spannend! Ik hoorde van vrienden dat het raar eindigt (is i.v.m. tegenvallende kijkcijfers ook voortijdig gestopt), maar desondanks wil ik 't zien en het begint erg goed!
Ok het klinkt wel iig aanlokkelijk de 1e maand gratis,m aar wij zijn nogal dummies in dit soort dingen, wilj hebben nog een dikbil tv, geen ps3 ofzo wel een laptop. Is dit wel dan een optie voor ons of moeten we een modernere tv om alles passend te maken ? ( tv is 15-20 jaar oud)
In Amerika gaat pll pas verder met Halloween jammer genoeg. Maar dan wel een 2 uur durende aflevering! Leuke serie he?
Ha! Ik ben er achter dat wij doen helemaal niet illegaal is, omdat je met je Nederlandse netflix account gewoon kan inloggen op de Amerikaanse. Ik ben nu alle seizoenen van Breaking Bad aan het kijken, wow goede serie! Hebben jullie Derek al gezien? Die is net nieuw en net zoals Orange is the new black een serie van Netflix zelf.