netflix naar nederland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bolkje, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Overigens momenteel helemaal verslingerd aan chicago fire! Helaas niet op netflix, maar wel erg leuk. Soort ER maar dan met een brandweer corps (met ambulance-dienst).

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Via Google Chrome kan je VPN aanpassen dat je op niet uit Nederland komt. En als je het via een ps3 kijkt moet je de site unblock-us aanzetten. Via een smart tv weet jk het niet. Maar op Google weten ze dat vast wel ;) het heeft te maken met je VPN. Je kan bijvoorbeeld ook het programmaatje HML! VPN downloaden is eerste maand gratis en die doet het ook voor je

3. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Dankzij dit topic ook ingeschreven en een maand gratis uitproberen.

4. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ik heb verschillende series geprobeerd maar het geluid hapert, ligt dit aan mijn computer of hebben meerdere er last van?

5. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Dus je moet op de website "unblock-US" aanzetten en dan doet hij het via de ps3? of je moet via de ps3 "unblock-US" aanzetten? 0-:cool:

Wij zijn ook helemaal verslingerd aan Netflix, maar mijn man heeft tot nu toe alleen een plugin voor firefox gevonden, waarmee hij de amerikaanse producten ook kan zien.. en dat werkt dus niet op de ps3...waar wij eigenlijk alles mee kijken! :( (en de Amerikaanse hebben er zoveel extra films en series bij!)

6. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    nevermind... unblock US is een website waar je voor moet betalen! :(

Maar na wat google werk heb ik een website gevonden met welke je gratis je DNS kan omzetten zodat je via de ps3 ook gewoon gratis kunt kijken naar de Amerikaanse versie van Netflix! :D
    tunlr.net ;)

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Zitten er bij netflix echt geen addertjes onder het gras?
    Nu is het zogenaamd elke maand opzegbaar, zal het niet zo zijn dat ze dingen gaan veranderen en je er een jaar aan vast zit. Of dat de prijzen omhoog zullen gaan?

En als je je aanmeld, kan je dan op je tv, ipad en computer kijken of moet je je meerdere keren aanmelden?

8. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    In Amerika is het naar ik begrepen heb al jaren 8 dollar. En als jij een contract aangaat dat per maand opzegbaar is, dan kunnen ze niet even de voorwaarden veranderen naar per jaar opzegbaar oid zonder jou ervan op de hoogte te stellen. Bovendien is wijziging van de voorwaarden sowieso al een reden om op te mogen zeggen.

En ja, je kunt op meerdere pc's en ipad en zo kijken.

9. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ja, je moet eerst naar de website unlock-us gaan en dan aanzetten op je ps3 dus :p En dan doet die het. En ja, via de Amerikaanse kan je tig keer meer zien. Maar dat komt ook allemaal naar Nederland. Alleen gaat dat nog niet zo snel. de Amerikaanse bestaat natuurlijk ook al jaren! Dat is de reden waarom wij het via de Amerikaanse kijken. Je hebt alleen geen Nederlandse ondertiteling.

Klopt, alleen wij vinden unblock us stabieler. En het is geloof ik twee weken gratis en daarna betalen. En dan is het 4 dollar ofzo, dus omgerekend 2 euro. Dat vonden wij het wel waard ;) Maar het is natuurlijk wat je fijner vind!

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb me aangemeld.
    Nijntje staat op, straks alles eens bekijken :)

11. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ben ik ook benieuwd naar.

12. Paige

Paige Niet meer actief

Ik heb mij ook aangemeld. Tot nu toe vind ik het leuk voor de kindjes maar het aanbod voor ons is echt heel erg mager. Ik weet niet of ik het die 8 euro waard vind.

Ik ga een kijken of ik via de ps3 op de Amerikaanse versie kan komen. Wellicht denk ik er dan anders over. ;)

13. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Kijk op die tunlr website, dan kun je gratis naar de Amerikaanse site, je bent dan wel de Nederlandse "kwijt" kunt geen Nederlandse ondertiteling of Nederlands gesproken films/series meer kijken! ;) (Netflix denkt dan nl. Dat je een Amerikaan bent en dus die opties niet nodig hebt!)

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Iemand ??

15. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kan ook via de laptop kijken dan of met een monitor kabeltje je laptop op tv aansluiten

16. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Rectificatie....
    Sorry... wij wilden gisteren The hunger games gaan kijken... (een film die Amerikanen al wel hebben en wij niet) Helaas gaf hij toen aan dat het niet mogelijk was! :( Dus krijg met de website wel de selectie te zien die mogelijk is voor Amerika, maar kan het helaas niet bekijken! :(

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben helemaal verkocht!
    Verslaafd aan orange is the new black en modern family.

Ik mis ook nog wel veel programma's maar voor voorlopig heb ik genoeg om te kijken.

Zouden de programma's zoals friends, two and a half man en dat soort er ook op komen? Wat denken jullie?

En als je ziggo gaat afschaffen, dus de gewone tv, zal het dan nog werken?

Ooo en als je ziggo gaat afschaffen, werken de apps van net gemist dan nog? ;)

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Zolang je snel internet houdt, moet het gewoon werken.

19. ChristineB

30 sep 2013
    6
    0
    0
    Duivendrecht
    Jammer dat er nog zo weinig op staat. Van Dexter staat bijvoorbeeld alleen seizoen 1 t/m 6 erop en nog niets van 7 en 8 waar iedereen op wacht. Films vind ik ook nog een beetje tegenvallen. Ik hoop dat dat snel gaan aanvullen anders ben ik bang dat er veel mensen gaan afhaken als de gratis proefperiode afloopt!

20. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Oorspronkelijk geplaatst door sydneys [​IMG]
    Zitten er bij netflix echt geen addertjes onder het gras?
    Nu is het zogenaamd elke maand opzegbaar, zal het niet zo zijn dat ze dingen gaan veranderen en je er een jaar aan vast zit. Of dat de prijzen omhoog zullen gaan?

En als je je aanmeld, kan je dan op je tv, ipad en computer kijken of moet je je meerdere keren aanmelden?

nog maar eens, gezien er geen andwoord op komt, helaas.

Deel Deze Pagina