Die komt er waarschijnlijk niet!!! Te weinig kijkcijfers, die amerikanen hebben dus een hele slechte smaak want wij vonden die serie helemaal geweldig! Ik dacht dat abc de serie had gemaakt maar er niet meer mee verder ging maar als er een 2e seizoen zou komen komt het niet bij abc, of een andere grote tv zender. Zoiets was het toch. Zulke goede series komen zelden voor, er zijn veel goede series maar terra nova is een top serie waar wel 10 seizoenen van mogen komen van mij. Ik heb een vraagje over het kids gedeelte. Op de ipad kan je "kids" aanklikken en zie je een groot aanbod. Dit hadiok de eerste keer ook op de tv maar nu niet meer, ik zie alleen maar kids en family films maar daar staat nijntje enz,... niet tussen dus dan moet je alles handmatig zoeken. Hoe kom je in het gewone kids gedeelte op de tv?
Dit zegt wikepedia over seizoen 2 van terra nova Seizoen 2[bewerken] Er is aangekondigd dat er geen tweede seizoen zal volgen door te lage kijkcijfers en te hoge kosten van de serie. De opbouw van de scènes vroeg om zeer veel geld. De eerste aflevering alleen al kostte 20th Century Fox 14 miljoen dollar (meer dan 10.000.000 euro) en maakte de reeks de duurste televisieserie ooit.[3] 20th Century Fox gaf de mogelijkheid aan andere netwerken om de serie voort te zetten. Netflix, een Amerikaanse on-demand streaming mediamaatschappij, had interesse om Terra Nova over te nemen, maar heeft uiteindelijk ook afgehaakt omwille van het kostenplaatje.[4]
Echt heel erg jammer want ik vond het echt een super mooie serie. Weet je wat bij deze serie staan er commentaren. En onder in staat dat netflix toch in 2014 nieuwe seizoenen zou gaan maken. Weet je wat ik ga doen ga ze via de chat het vragen dat ze het echt terug moeten brengen want ik moet zeggen ik ben fan super fan haha
i want to now. About super nova 16 minuten geledenJij yes 16 minuten geledenJij i mene terra nova 15 minuten geledenJij my inglish is not so good 15 minuten geledenNetflix Doug Is this a movie? 15 minuten geledenJij is it only one seizoen 15 minuten geledenNetflix Doug Your English is good for me! 15 minuten geledenJij It.s Terra nova 14 minuten geledenJij i hope 14 minuten geledenJij moor sesons 13 minuten geledenNetflix Doug Oh ok! We are always updating our library with new content! We actually have an office down in Hollywood that deals directly with movie studios about getting the best titles! 13 minuten geledenNetflix Doug As far as anything specific like Terra Nova, we soon as we get it we will put it up there to be streamed! 13 minuten geledenJij terra nova is now one seizoen 12 minuten geledenJij are the make moor seizoen.s 12 minuten geledenNetflix Doug I am actually not familiar with the show! 12 minuten geledenNetflix Doug Click Here 12 minuten geledenNetflix Doug This is a pretty cool article you can check out! 11 minuten geledenJij i ander stand 11 minuten geledenJij do you anderstand me 11 minuten geledenJij my cwesten is 11 minuten geledenJij becams moor sezoens make in usa 10 minuten geledenNetflix Doug So the US has more seasons on Netflix you are saying? 10 minuten geledenJij i dont now 10 minuten geledenJij thats the qwestjen 10 minuten geledenJij for you 9 minuten geledenJij it.s nou oneley one seizoen 9 minuten geledenJij wil the make in the us moor seizoens 8 minuten geledenNetflix Doug Just so I know exactly what is being asked, you are asking me if Terra Nova will make more seasons? 8 minuten geledenJij yes 7 minuten geledenNetflix Doug It is looking like they will make more! 7 minuten geledenJij are you surten 6 minuten geledenJij i hate to reade inglisch so bad 6 minuten geledenJij sorry 6 minuten geledenJij i speak iet better ore read 6 minuten geledenNetflix Doug That is ok! 5 minuten geledenJij but you under stand my so var 5 minuten geledenJij wil the make moor sezoens in the us? 5 minuten geledenJij 2014? 3 minuten geledenNetflix Doug I did a quick google search for Terra Nova, it looks like a cool show! 3 minuten geledenNetflix Doug I don't see anywhere saying that they are getting rid of it, looks like it is good to go! 3 minuten geledenJij it is 3 minuten geledenJij ist verey nice to see. 3 minuten geledenJij no grab 2 minuten geledenNetflix Doug Yes I like those shows, like Star Trek! 2 minuten geledenJij yes 2 minuten geledenJij but difrent 2 minuten geledenJij you mast watch 55 seconden geledenJij wen you finish form work 55 seconden geledenJij hah 54 seconden geledenNetflix Doug I am going to check it out! 50 seconden geledenNetflix Doug haha 45 seconden geledenJij thank you 44 seconden geledenNetflix Doug of course! 18 seconden geledenNetflix Doug No problem! 9 seconden geledenNetflix Doug Is there anything else? Wie kan het vertalen voor mij ! de antworden van Doug haha.
Zo je Engels is idd best beroerd hahah maar hij begreep het volgens mij wel. Hij zegt dat het er naar uitziet dat er meer seizoenen komen en dat hij de serie zelf niet kent maar nu even heeft gekeken en het hem wel wat lijkt maar hij denkt dat er nog wel meer zullen volgen. En als er meer seizoenen komen dat Netflix het zal updaten.
Kijk je via een smart tv? Dan heb je als goed is profielen aangemaakt van degene die ook kijken (ik wel in ieder geval) En als ik naar het profiel van mijn zoontje ga heb ik automatisch het scherm met alle suggesties. Maar misschien heb je iets aangevinkt of afgevinkt per ongeluk, ben nu niet thuis maar vanavond kan ik wel kijken of ik je kan helpen mocht het nog niet opgelost zijn.
Ik zie je al helemaal zitten achter de computer druk in de weer met je handen en voeten! hahah Ach het is overgekomen en daar gaat het om.
Iemand die weet of er een 2e seizoen van Orange is the new Black is? Heb het 1e seizoen nu gevolgd en ik wil meer
Ja, er komt gelukkig een nieuw seizoen aan (ergens in 2014)! Orange Is the New Black (TV Series 2013 Was blij verrast door deze serie! Vind hem echt helemaal geweldig!
Even uppen. Heb dus nu dat maand proefabbo, maar zijn er mensen die dit gaan verlengen? Ik ben best teleurgesteld over het aanbod. Veel oude meuk en van veel series een laatste seizoen niet.... Ook het filmaanbod vind ik toch wel erg oud. Heb zelf ook Film1-abbo, wat wat duurder is, maar waar je wel nieuwe series hebt (bijv. revenge).
Ik ga het wel verlengen. We zijn nu nog bezig met dexter en 4400.... In de tussentijd komt er vast nog wel het een en ander bij, en zo niet, dan zeggen we het gewoon af zodra we klaar zijn met alles kijken wat we wilden kijken....
Hmm ik heb veel series al op televisie gevolgd. Manlief volgt Dexter daar is nu op tb seizoen 7, netflix heeft maar tot 6... Hoop dat er nieuwe dingen bijkomen maar ik wacht maar even af...
Ik zie er elke dag wel wat nieuwe dingen bijkomen in elk geval. Vanderweek bijvoorbeeld todlers and tiara's maar wij hebben ook geen kabeltelevisie, dus misschien is het dan ook weer anders
Ik heb het verlengt voor een maand. Omdat ik het kinderen aanbod ook vrij aardig vind. En zelf wil ik nog wat serie.s volgen. Gisteren avond wilde ik Jerico kijken maar het beeld en geluid waren niet te gelijk. Dus beeld was verder dan het geluid en de onder tittels dat is niet leuk kijken. Deze week heb ik ook de serie van discovery de colony gekeken dat was ook ( leuk). Dus ja en gelukkig kan je het ook op zeggen wanneer je het wil dus als ik het zat ben is het zo op gezegd. Maar mijn oudste is er ook helemaal verslaafd aan en de jongste kijkt ook eigenlijk wel heel graag ze kan uit kiezen wat ze wil.. Goedkoper dan dvd.s kopen.