Ik heb hem stop gezet na de proefmaand. Ik vind het aanbod matig. Ik kan alles online vinden dus netflix is niet nodig. Ik dacht dat het handig zou zijn voor de kinderen maar die malen er ook niet om.
Sinds het weekend volgen wij nu Breakout Kings, ook een mooie serie om te volgen! Wij zijn erg enthousiast over Netflix, de kinderen kunnen ook naar hartelust kijken...vooral brandweerman Sam en de troetelbeertjes zijn favoriet.
Ik ben fan!! We hebben nu prison break gekeken en begonnen met Homeland. Wij zijn echte seriekijkers en daar is het perfect voor. Films schijnen wat ouder te zijn, maar die kijk ik eigenlijk nooit. Voor de kinderen ook leuk, vooral de disneyfilms.
Ja, inderdaad weinig nieuwe films... Maar wel leuke oude. Mijn man had misses doubtfire nog nooit gezien, bijvoorbeeld. Dus die hebben we vanderweek zitten kijken...
Ik vind het ook erg leuk, genoeg aanbod! Ik kijk of heb gekeken: Orange is the new black, LipService, Lost, Vampire dairies en Orphan black. Vind het ideaal dat je midden in een aflevering kan stoppen en dan gewoon de volgende keer verder kan gaan waar je gebleven bent. Net even zien hoe de cliffhanger afloopt
Ik heb gisteren mijn proefmaand afgesloten! Ga als eerste weer met dexter beginnen, scheelt een hoop ander gedoe. Heb een aantal films en series al bij mijn favorieten staan. Liefs,
Wij kijken er zelf weinig naar, maar voor de kinderen is het ideaal! Lekker My Little Pony kijken en troetelbeertjes. Ook de Barbiefilms zijn hier absoluut favoriet! De jongste is helemaal fan van Nijntje, Penelope en Casper & Lisa.
Hier ook enthousiast! Ons zoontje kijkt voornamelijk en is helemaal fan van oa Connie, Penelope, Backyardians. Wij kijken veel series en cabaret. Tot nu toe dus nog tevreden!
Ik vind het ook leuk... net klaar met alle drie de seizoenen van modern familie.... hoop dat seizoen 4 ook snel komt. Nu cake boss kijken daar staat ook weer een nieuwe bij
Wij hebben het ook sinds vanochtend. Nu zijn de kinderen Masha en de beer aan het kijken, maar vanavond gaan wij eens kijken wat er allemaal te vinden is. Ben benieuwd! Iemand nog tips voor leuke comedyseries ofzo? Of series à la Revenge? Normaal kijk ik eigenlijk nooit series (ik kijk sowieso heel weinig tv), maar Revenge vond ik wel erg leuk!