FOTO: Hoogzwangere atlete rent 800 meter | Telesport | Telegraaf.nl Wow, petje af voor deze mevrouw! Ik ben een stuk minder ver en moet er al niet aan denken, terwijl ik normaal toch een fervent hardloper ben.
Tja...mijn moeder was sportlerares en sporte tot 40 weken ook lekker door Ik moet er niet aan denken...
Ik denk dat het grootste gevaar is dat je lichaam oververhit raakt of de inspanning gewoon te zwaar blijkt voor je longen en hart. Maar als je altijd fanatiek blijft sporten, lijkt het me niet dat je hier last van hoeft te hebben. Je lichaam is er dan immers aan gewend. Wat betreft het schudden denk ik niet dat het kwaad kan. Het voelt misschien niet zo lekker en is hoogstens niet bevorderlijk voor je huid waar een grotere druk op komt te staan, maar de baby vind het misschien juist wel relaxed.
Knap hoor! Ik moest er niet aan denken toen. Maar zij als topsporter weet ongetwijfeld goed naar haar lichaam luisteren. En inderdaad, je lichaam is zo getraind dat die waarschijnlijk prima met de inspanning om kan gaan. Lekker blijven sporten zolang het nog kan, wellicht een beetje aangepast maar het kan vaak prima.
Wow, echt supercool! Ik train met een personal trainer en hij zegt ook dat je gewoon door kan trainen tot het einde van je zwangerschap, en je ook echt niet in hoeft te houden. Maar wel genoeg drinken en luisteren naar je lichaam.
Vind het wel stoer van haar! Zelf ook tot heel lang door gesport. Soms was het wat ongemakkelijk, omdat je toch wel een behoorlijk gewicht meedraagt, maar voor de baby kon het geen kwaad.
Mijn sportlerares stond de avond voor haar bevalling nog les te geven. Ik denk als je dat al die tijd hebt gedaan dit geen probleem hoeft te zijn voor je lijf, tenzij je natuurlijk lichamelijke klachten hebt en daar niet naar luistert.
precies. Ik heb geen rijbewijs en loop graag (echt hardlopen niet) en merk echt dat ik beter in mn vel zit als bij de vorige zwangerschap waarbij ik minder liep. Strompelen of winkelen vind ik echt verschrikkelijk en krijg overal krampjes maar van de week nog in een redelijk snel tempo 30 min heen en 30 min terug gelopen en gaat me echt goed af. sowieso ook iedere dag een paar keer op vlot tempo heen en weer naar de psz en school doet me goed. Laatst toen ze een paar dagen vrij waren en we er niet zoveel uit waren geweest ivm het weer merkte ik hoe erg je meteen verkrampt. Dus kan me best voorstellen dat deze dame zo goed in vorm heeft kunnen blijven.
'Maar' 800 meter... ik denk dat zij hem hoogzwanger alsnog sneller loopt dan 95% van de fitte en niet-zwangere vrouwen
Je kan prima door sporten zolang het geen gevaarlijke sport is Hard rennen heeft natuurlijk wel risico als je struikelt em valt dan val je wel hard als je op je buik terecht komt oei oei moet er niet aan denken
Natuurlijk haal ik haar tijd niet, never nooit niet. Maar de afstand toch wel een sprintje trekken van 800 meter. Maar misschien interpreteer ik jullie commentaar niet goed
Wat een onzin wat bij die foto staat: de hoogzwangere Alyssa valt behoorlijk op bij haar afgettrainde collega. Alsof zij niet afgetraint is. Ze heeft alleen een buik.
Nou je kan ook prima vallen als je gewoon loopt hoor. Dan kan in een rolstoel gaan zitten en niet meer bewegen
Een paar jaar geleden liep een amerikaanse vrouw met 39 weken een hele marathon. Vrouw bevalt na marathon van baby | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl