Mountainbikeroutes dicht, hoe lang?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lumiere, 12 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Vandaag las ik op omroep Brabant dat veel mountainbikeroutes de komende tijd gesloten zijn :(
    Of dat sterk wordt afgeraden ze te gebruiken. Ik zag dat er soms ook bewust grote takken geplaatst zijn om je te ontmoedigen. Dit omdat ivm de droogte de routes schade hebben opgelopen. Omdat mountainbiken mijn hobby en sport is, wil ik natuurlijk niet meewerken met het verder beschadigen, dus rij ik voorlopig wel op de fietspaden en verharde wegen (hoewel doodsaai vergeleken met een uitdagende bosroute). Maar weet iemand meer van dit nieuws? Zijn er sites waarop je kunt instellen dat je berichten krijgt over het laatste nieuws hierover? Geen idee of er leden zijn die dat weten, misschien een mede-mtb'er of iemand met mountainbikende partner?

2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Volgens mij ging het bericht van omroep Brabant vooral over de routes bij Dorst, Teteringen en Oosterhout toch? Of heb ik dan een ander bericht voor ogen? Ik weet dat van die specifieke routes wel een Facebook pagina moet zijn alleen geen idee hoe die heet. Zag ik volgens mij in een eerder bericht voorbij komen van omroep Brabant.

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Het was op omroep Brabant, gold ook voor het gebied rond de Loonse Duinen.

Facebookpagina's?
    Ik heb wel een app met routes en daar staat het ook op, maar ook dat een route in prov Utrecht juist weer niet is afgesloten...

Ik ga eens op facebook zoeken :thumup:

Maev vindt dit leuk.
  4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Lumiere die bij oosterhout, dorst en Teteringen zijn vermoedelijk tot eind oktober gesloten :eek:

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Zo lang...:(
    Juist over die route hoor ik goede verhalen. Nou ja, ik wacht wel, wil geen schade toebrengen aan de route

Deel Deze Pagina