Netflix verslaafd wie ook

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cynnie1984, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Nou he vind ik ook 😑 hopelijk word t wat beter. En ik irriteer me dat het zo donker gefilmt is.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gisteren de laatste aflevering van full house gekeken. Echt jammer :p
    Toen ik nog op de lagere school zat en naar full house keek zei ik tegen mijn moeder dat als ik ooit een zoontje zou krijgen hij hetzelfde kapsel zou krijgen als die tweeling.
    En het is ook nog zo :) alleen heeft ons zoontje niet zo een dik haar :)

Nu iets nieuws zoeken voor bij het afwassen en de was ophangen. :D straks die gilmore girls proberen

3. gizmolilo

gizmolilo Actief lid

9 apr 2016
    228
    1
    0
    NULL
    Culemborg
    Haha erg he full house ik vlieg er ook doorheen wat betreft die afleveringen fijn vind ik wel dat je ondertussen gewoon je ding kan doen even wat pakken wasje ophangen je mist niet veel haha gilmore girls kijk ik nu ook vond er vroeger weinig aan maar nu gaat het wel is wel erg druk en een hoop geklets :D

4. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Bah bah, het wachten is weer begonnen....kortom OITNB is klaar :(
    Ga denk ik Gilmore Girls kijken en tussendoor misschien Full House.

5. Narena

Narena Actief lid

5 jul 2016
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is jullie top 5 op Netflix? Hier de mijne:
    1. Breaking Bad
    2. House of Cards
    3. The Bridge
    4. Luther
    5. Rita (en Better call Saul)

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik ben nu bezig met Nashville. Tussendoor kijk ik Orphan Black als ik meer rustige tijd heb. Oitnb of Gilmore Girls worden de volgende.

Full House is dat seizoen 2 of oude serie wat jullie kijken?

7. gizmolilo

gizmolilo Actief lid

9 apr 2016
    228
    1
    0
    NULL
    Culemborg
    De nieuwe serie heet fuller house en de oude afleveringen full house allebei wel leuk voor afwisseling fuller house is eigenlijk een beetje een revival van de oude serie

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Voor de kinderen zijn er eindelijk ook weer afleveringen van brandweerman sam op. Nieuwe afleveringen

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mijn top 5 nu is:
    1- Homeland
    2-Modern Family
    3-White Collar
    4-OITNB
    5-Gilmore Girls

10. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Jane te virgin afgekeken. Hopelijk snel.een nieuw seizoen

Top 5.

1 vampiers diarees
    2 prison break
    3 OITNB
    4 Bates motel
    5 Rita

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.772
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    #1991 tupp, 10 jul 2016
    Laatst bewerkt: 10 jul 2016
    Hoera! Hoewel onze jongste zoon via de Telekids app ook wel aan zijn trekken kwam. Ze zijn bij ons trouwens ook dol op paw patrol, die zou ik ook graag op Netflix zien.

Ik zit even tussen series in. Niet helemaal, trouwens. Ik moet Orange is the new Black nog kijken. Maar ik moet me er op de één of andere vage manier nog een beetje toe zetten. De voorgaande seizoenen heb ik allemaal achter elkaar gezien en ik zat er echt helemaal 'in' weet ik nog. Het is een goede serie. Maar toch heb ik er nu nog even geen zin in om aan het laatste seizoen te beginnen.

Ik vind Once upon a Time een heerlijke serie. Misschien wel de beste die ik het afgelopen jaar op Netflix heb gezien. Daar moest ik echt van afkicken. Ik kan niet wachten op het volgende seizoen.
    Orphan Black vond ik tegen mijn verwachting in ook erg goed.

Verder kijk / keek ik graag naar White collar en Suits. Goede verhalen en mooie mannen. ;) In het kader van de mooie mannen in een goed verhaal, vind ik Arrow trouwens ook een aanrader.

Verder vind ik the Blacklist erg goed. The Unit is wat mij betreft ook een aanrader. En met mijn man kijk ik nu naar The Americans. Ook goed.

Tussendoor heb ik ook gekeken maar Shadowhunters en ... Iets meer weerwolven... (Google) Oh ja: Teen Wolf. Dat zijn allebei ook echt wel een beetje tienerseries, eigenlijk. Maar prima vermaak om de was bij op te vouwen ;)

Breaking Bad heb ik ook gezien, die keek ik samen met mijn man. Zat ik niet echt 'in'. Ik vond het zeker niet slecht, maar ik ben niet zo enthousiast als veel andere mensen die ik erover hoor. Ik zat ook best vaak tijdens BB ondertussen wat te appen of te zp-en omdat ik een beetje afhaakte. Hetzelfde geldt zo'n beetje voor Homeland. Dexter vind ik voor af en toe een aflevering best leuk, maar ik raak er niet aan verslingerd.

Mentalist en Gilmore Girls heb ik op tv allemaal al gezien.

12. mamavisser

mamavisser Actief lid

20 jan 2014
    148
    0
    16
    Drachten
    Hier ook verslaafd. PPL, walking dead , orange is the new black , Jane the Virgin, breaking bad , grim, the following, the blacklist, dexter oja en bezig met penny en scream

Iemand nog tips ?

13. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik ben nu bezig met de client list tot nu toe wel goed

14. Wendy Wortel

30 jun 2016
    31
    1
    0
    Autospuiter in opleiding, schrijft een blog: www.w
    Friesland
    Hier nog een verslaafde! Nu mijn verlof is begonnen, kijk ik in no-time verschillende series en films! Momenteel verslaafd aan de serie Bates Motel. Die serie is zo raar, maar oh zo leuk!

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vond ik ook leuk, jammer dat het na 2 seizoenen al stopte...

16. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik ben vorige week samen met mijn man begonnen met house of cards maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de 'buzz' niet helemaal begrijp. Ik vind het eigenlijk weinig interessant. Ga nog heel even door maar als het niet snel beter wordt, haak ik af.

Zelf kijk ik nu nog naar Downton Abbey. Valt me erg mee, ik vind het wel leuk!

17. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Ben nu bezig met Gilmore Girls en begin er een beetje in te komen.

SOA niet meer naar gekeken, voel nu niet de behoefte dit te doen. Wil het later toch weer proberen omdat ik er veel goeds over heb gelezen/gehoord.

18. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

Wie heeft er leuke tips? Ik heb in mijn leven al heel wat series gezien maar mijn absolute toppers:

- Prison Break
    - Lost
    - Homeland
    - The Following
    - The Killing
    - The Walking Dead
    - The Blacklist
    - Sons of Anarchy
    - Desperate Housewives
    - Criminal Minds
    - Greys Anatomy
    - Revenge
    - Game of Thrones

Series die ik niet cq lekker vind kijken: breaking bad, dexter, house of cards, fargo, bones, house, suits, (deze heb ik allemaal wel gezien maar moest ik mezelf wel doorheen sleuren zeg maar, of er kwam een punt zoals nu bij Suits dat ik er klaar mee ben)

Je raad het al, ik kijk vandaag de finale van Sons of Anarchy en ben weer op zoek naar een nieuwe boeiende serie. Wie helpt? Ik houd op zich ook wel van typische vrouwen series maar pretty little liars vind ik dan weer niets (terwijl ik desperate housewives, SATC, Friends, The OC, Gilmore Girls en heel vroeger Dawsons Creek haha wel heel leuk vindt)

Edit: Orange is the new black heb ik ook gezien ;)

Top 5 Netflix:
    - The Walking Dead
    - Sons of Anarchy
    - Prison Break
    - Lost
    - The Blacklist

19. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38