Krijg net een appje van mijn man, hij is blij want er staan nu Star wars films op NF...die zie ik voorlopig niet meer ben ik bang
Wij zijn bij S6 van Gilmore Girls. Ik ben zoooo blij dat het er eindelijk op staat. Vindt dit trouwens wel 1 van de saaiste seizoenen. Heb nu 1 afl gezien van Jane the Virgin en dat lijkt me ook wel leuk.
Jane the virgin is een hele leuke serie zeker eens gaan kijken je moet er wel even aan wenen omdat het op een beetje een soap opera achtige manier verteld word
Lol dat vind ik juist leuk! En ook leuk dat het een Latin show is. Lekkere temperamentvolle mensen altijd
pll? al die afkortingen ook haha Ik heb vanmiddag een begin van Nashville gezien. Gut wat saai Word dat nog spannender of verspil ik tijd?
*heeft geen Netflix abo*. Ik wil graag Netflix uit proberen, maar aangezien ik niet in NL woon vraag ik me af of het aanbod per land verschilt, of overal hetzelfde is. Weet iemand dat toevallig? Misschien een gekke vraag, maar ik ervaar regelmatig dat ik dingen niet kan terugkijken via rtlxl etc, vanwege restricties.
Het aanbod verschilt per land maar ik denk dat er veel series die hier populair zijn dat in andere landen ook zijn. Je kunt de eerste maand gratis kijken dus als het je tegen valt zeg je het weer op .
Wij zijn net begonnen met House of Cards. Hebben de eerste aflevering gezien en lijkt me wel een mooie serie.
Voor alle Sons of anarchy kijkers, wij kijken nu Vikings, niet op netflix nl trouwens. Wel in Italië, we zijn er op vakantie mee begonnen .... Maar past wel in hetzelfde genre... Gestoorde gasten die Vikingen
Nashville is zo verslavend! Dacht niet dat het zo leuk zou zijn, maar door enthousiasme van jullie in dit topic gaan kijken. Het is echt heel erg leuk. En wordt ook steeds leuker naarmate je verder bent. Moet zeggen dat ik de muziek ook echt wel leuk vind.
Gister full House afgerond 8 seizoenen haha met een baby is het een fijne serie om op te zetten gister avond begonnen met stranger things spannende eerste aflevering