Ik vond de eerste 4 a 5 afleveringen ook maar bwoahhh maar nu zit ik al aan aflevering 12 ofoz en vind ik het helemaal geweldig. Veel spannender. Ik ga nu trouwens weer kijken
Hier ook een Netflix verslaafde en dan vooral pretty little liars. Ben al een tijdje klaar met alle seizoenen. Nu aftellen naar 10 juni voor seizoen 5! Nu vermaak ik me ondertussen met vampire diaries.
Ik ben echt een leek op dit gebied, maar hoor heel veel over netflix, heb al op de site gekeken en nog snap ik er weinig van. Dus: Netflix, daar kun je films en series kijken? Ook op de televisie? Of alleen op de pc, laptop, tablet of telefoon?
Op tv als je een smart tv en voor de rest op je tablet en telefoon ook labtop en pc weet ik eigenlijk niet maar denk het wel het wijst zichzelf
Terra nova vond ik ook een goede serie helaas is er maar een seizoen van gemaakt. Toen ik net deze serie uit had ben ik op het internet gaan speuren of er nog een vervolg kwam maar dat is helaas niet zo. De serie is iets te duur. Maar vond het thema wel mooi. Hou wel van dat soort series. Mijn zoon is ook gek van Netflix daarom alleen al blijf ik Netflix houden. Hij begint nu ook andere films te kijken dan tekenfilms.
Hier ook twee Netflix verslaafde (dochter is nog erger dan dat ik ben). Inmiddels gekeken: - Breaking Bad (alle seizoenen; geweldige serie) - Homeland (seizoen 1, snel de volgende een keer kijken) - Dexter (alle seizoenen; eveneens geweldige serie) - Gossip Girl (lol, met name onderweg in de trein , moet bekennen dat ik het best een leuke serie vind!) - Vampire Diaries - Orange is the new Black (vond ik tegen vallen) - Prison Break (eerste 3 seizoenen had ik al gezien) Verder ook wel wat films gekeken maar ben met name fan van series! Gisteren begonnen met Suits! Een goede keus ben na 1 aflevering al "verslaafd".
Op laptop/pc kan het inderdaad ook, eventueel met (hdmi) kabel aan je tv koppelen zodat je toch gewoon op de tv kan kijken. Verder kan je ook een Wii of PlayStation (en volgens mij ook Xbox?) gebruiken om Netflix te ontvangen/kijken!
Volgens mij zou the walking dead erop moeten staan maar weet ik niet zeker heb ik namelijk wel in het overzicht gezien van te verwachten seizoenen. Te verschijnen series op Netflix » Netflix Nederland - Online Streaming Films en Series on demand
Omdat t neerladen verboden is, hebben wij nu ook netflix. Echt leuk zeg.en handig, want dit kan ik zelf we hebben een smarttv en is echt super simpel. even een vraagje. Staan er ook 3d films op?(ik kan ze niet vinden) en wat raden jullie aan als serie? Ik ben gek op spannend(zoals homeland) of vrouwenseries (zoals greys). ik zie door de series de netflix niet meer
Duurde even voordat het kwartje van "neerladen" viel Helaas geen 3D films, had er ook al naar gezocht. Sinds 2 maanden een 3D tv maar enkel dus geneerladen 3D films gekeken . Zag op internet dat de Amerikaanse Netflix wel 3D films heeft maar welke kan ik oom niet achterhalen. En met betrekking tot series: Breaking Bad! Heb echt enorm genoten van deze serie, House of Cards moet ook goed zijn maar deze heb ik zelf nog niet gezien. Nu eerst Suits kijken Een serie als Greys ben ik nog niet tegen gekomen maar lees hier wel veel positieve reacties over Pretty Little Liars?
The following is een goede serie, breaking bad of sons of anarchy. En vrouwenseries Gossip Girl of Pretty Little Liars
Na Pretty little liars ben ik nu heerlijk in mij eentje Nashville aan het kijken ook best een leuke serie over 2 country zangeressen die elkaar niet uit kunnen staan maar wel samen moeten gaan werken Verder kijken we nog steeds saampies Arrow echt wel leuk