Homeland vonden wij fantastisch! Zijn nu samen seizoen vijf kijken. Vooral de eerste twee seizoenen vond ik super. Zelf ben ik bezig met seizoen drie van Sons of anarchy, heerlijk zo'n verlof , en dat vind ik ook super goed.
Homeland is weer zoooo goed he!!! Niet normaal! Gisteren 3 afleveringen gekeken👀👀👀👀👀👀👀 Het is dat ik moet werken vandaag maar anders hadden we er denk ik 4 gekeken.
Homeland nog niet gezien maar Dexter wel en wat baalde ik dat het na 8 seizoenen klaar was, hetzelfde geldt voor Sons of Anerchy...bij Dexter moest ik er wel even inkomen maar zo blij doorgezet te hebben!
Ben nu Dexter aan het kijken, bijna klaar, kreeg van iemand de tip om Sons of Anarchy te gaan kijken aangezien ik Dexter zo leuk vind. Dat ga ik dus doen, ben benieuwd!
Gisteren de laatste aflevering van Sleepy Hollow gekeken. Erg leuke serie! Vanavond starten met seizoen 6 van The Walking Dead!! Eindelijk!
wij zijn begonnen aan seizoen 3 van de following. Daarvoor Outlander gekeken, en ook gelijk seizoen 2 daarvan.. ook een heerlijke serie.
Is dat dezelfde sfeer als bij Broadchurch? Wij zijn gisteren begonnen aan The Following, ook heel goed.
http://www.netflix-nederland.nl/wanneer-begint-pretty-little-liars-seizoen-7/ ...wat een fijn vooruitzicht
Ik kreeg crazy ex-girlfriend als aanrader. Ik ben benieuwd. Het is misschien een leuke afwisseling op Misfits
wij zijn gister aan the killing begonnen en meteen 3 afleveringen gekeken. Hele gave serie!We hebben in korte periode alle seizoenen van Prison break gekeken dus zijn blij met een nieuwe verslaving