Heb hem er maar even op gehad. Vond het al vaag en dan niet op de positieve manier. Toen ze ook nog begon te zingen ben ik afgehaakt (al kan dat in sommige series en films wel leuk zijn, ik vond hierin duidelijk niet). Benieuwd wat jij ervan vindt.
Die trekt mij ook wel idd. Eerst teenwolf afkijken en dan eens kijken of het echt leuk is, ben benieuwd.
Ik heb hem ook afgezet Ik ben nu aan Glitch begonnen en de eerste aflevering was veelbelovend. Ook Frequency ben ik aan begonnen, maar ik weet nog niet of ik daarmee verder ga. Ik vind de serie bij de eerste 2 afleveringen nog niet lekker op gang komen
Voor jou ook geen succes dus. Die andere series ken ik zo niet. Leuk vind ik dat je toch steeds weer wat nieuws tegenkomt
Dexter gister afgekeken, had het een paar jaar terug al gezien maar vond het toch wel heftig weer hoor, snik snik Orphan black een stukje gekeken, maar trekt me niet. Nu twijfel ik wat we eerst gaan kijken: broadchurch, sons of anarchy of the killing. Misschien eerst broadchurch omdat het maar 24 afleveringen zijn.
Haha..erg hé dat einde van Dexter..Ik vind het ook echt een geweldige serie! SOA ben je idd wel even zoet..Maar voor mij de geweldigste serie ooit! The Killing is ook goed! En dat einde helemaal😉. Broadchurch heb ik nog niet gezien.. Ben nu zelf met The Mentalist bezig. Ook wel aardig, maar niet zoals SOA of Dexter.
Zo doen wij het ook vaak, na iets langs en 'ingrijpends' een kortere serie kijken. Broadchurch is goed en daarna tip ik echt SOA, ga je weer helemaal in zitten Ik ben voor mezelf begonnen met Gossip Girl maar is het echt de bedoeling Gossip Girl te ontmaskeren, net als A in PLL, of doet dat er niet toe in die serie?!
Gossip Girl, Modern Family, How i met your mother, Weeds, Who's that girl allemaal uitgekeken hou van series die makkelijk weg te kijken zijn.. Black Orphan en Pretty little lair begonnen nog niet afgemaakt. Pablo, Orange is the new black, prison break, suits half met mijn man meegekeken. Nou begonnen aan Crazy ex girlfriend maar irriteer me mateloos aan dat gezang dus ik haak af. Iemand nog tips?
Nog even en de nieuwe afleveringen van the gilmore girls zijn er. Ik kan niet wachten! Jammer dat mijn vriend het niks vindt
Oohja Gilmore Girls ook uitgekeken. Kan ook niet wachten!! Mijn man zegt altijd wat kijk jou nou weer. Het is ook echt een vrouwenserie
Een heleboel maar vooral triller achtig Ik krijg steeds meer t gevoel dat wij zo ongeveer klaar zijnet alle spannende series ... We hebben al gezien: the walking dead, Dexter, SOA, the following. Homeland, suits, the amaericans (ook heel spannend trouwens), White collar, the Bridge deense, the killing Deense, how to get away eith murder (ook fantastisch), outlander, hemlock grove, pritty little liars, narcos (alleen seizoen 1, 2 vonden we niet leuk meer), braiking bad (fantastisch!), En de spin of beter call saull vonden we niet leuk, Orange is the New Black vonden we wel oké maar na 2 seizoenen wel echt klaar mee laatste seizoen hebben we niet meer af gezien, Sherlock, Hannibal, Luther, House of cards, under the dome, Jericho.. En ik vergeet er vast nog wel een paar... Hahaha als ik het zo zie is het echt ernstig veel.. we hebben ook al jaren netflix En nu weten we het ook ff niet zo goed .. gisteren the fall geprobeerd maar dat vonden we nogal traag. We twijfelen nu tussen : once upon a time, Black sails, broad Church.... En als alle afleveringen van desicnatod survivor er zijn lijkt me dat ook wel.
Broadchurch is wel heel gaaf. The Fall en The Missing zijn een beetje zelfde catagorie als broadchurch. Wij zijn net klaar met Grand Hotel, dat was ook erg leuk.
Man is voor zijn werk langere tijd naar het buitenland en als ze alle drie in bed liggen vind ik het heerlijk om 's avonds tot rust te komen met een goede film. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer omdat het aanbod zo ontzettend groot is. Ik hou van spannende thrillers met een goed verhaal. Geen horror of extreem geweld. Iemand die echte aanraders heeft zodat ik de komende weken iets leuks heb in de avonden?
Hier kan je veel tips vinden http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/497723-netflix-verslaafd-wie.html