Ik zie net dat the 100 op netflix staat. Dit is echt een aanrader! Mijn favo serie op de 1e plaats samen met lost. Chopchop kijken allemaal
Wij zitten weer hélemaal in Arrow! Seizoen 5 wordt er nu per week opgezet, maar we bleken seizoen 4 nog niet gezien te hebben . Dus heerlijk we kijken bijna iedere avond Arrow! (alleen op donderdag niet expeditie robinson!) . The crown leek me ook wel wat, leuk dat de reacties positief zijn. Ik wacht ook nog op het nieuwe seizoen van Reign.
Ja wij zijn er dit weekend aan begonnen en zijn al bij seizoen 2!! Heerlijk echt weer een serie waar je helemaal ingezogen wordt
Ook twee grote favorieten van mij!!😃 Maar de allergrootste favoriet aller tijden is voor mij toch wel SOA...en nu lees ik toch net dat er toch een seizoen 8 komt😁😁. Kan niet wachten haha.
Oooo super. Gaat mn vriend blij mee zijn Ik hoop dat er snel een nieuw seizoen komt van the 100. Opnames waren dacht ik al gedaan. edit, 1 februari pfft nog zo lang.
Kan me niet voorstellen dat dat wat wordt als je het einde van 7 kent.... Vindt de eerste 5 seizoenen Super. Laatste 2 minder.... Grootste favo allertijden blijft ... The wire!!! Maar die staat helaas niet op netflix
Het achtste seizoen gaat over de beginjaren en het ontstaan van de SOA, de vriendschap tussen John Teller en Piney die begint tijdens de Vietnam oorlog. Ik vind zelf alle seizoenen even geweldig.😄 Alleen het seizoen in Ierland wat minder, maar wel lekker veel Chibs in te zien..😆
Help! Ben weer door mijn series heen. Ben vooral op zoek naar een serie voor bij het afwassen, koken, was opvouwen zoals girlmore girls Samen zijn we nu naar mirrows aan het kijken. En frequency maar die zijn we ook net klaar mee, zijn maar 4 of 5 afleveringen :x Wat ik heb gezien, is veel : Favo series zijn : The 100 girlmore girls dexter jericho lost terra nova Full house en fuller house, ik zie dat s2 eraan komt. Thanks scorpion Verder : Originals Suits Ressurection Breaking bad Californiacation Defiance Drop dead diva Flikken maastricht Homeland Orange is the new black Modern family Pretty little liars Revolution The 4400 The following Survivors Auschwitz Heroes Dawson's creek The vampire diaries Weeds Haven Grimm Gossip girl How i met your mother blue mountin state Nashville Prison break Arrow Hermlock grove Sons of anarchy Teenwolf Modern family Gringe Ressurection Rite Znation The ranche Hannibal House scream Between Returned haters back off
Thanks net even gekeken, 4 seizoenen. Altijd leuk. Haat het als je er net inzit en het dan gedaan is. straks eens een aflevering proberen