Zag inderdaad een artikel vanochtend dat Netflix met een storing kampte. Niet alles lag er uit, maar het meeste wel! Is het nog niet voorbij dan? Heb eigenlijk wel gewoon kunnen kijken vandaag.
Wij hebben ook ons extra pakket van Ziggo opgezegd. We hadden het veel kinderzenders van Ziggo, maar het wordt totaal niet gemist. Op Netflix staat ook veel voor de kids.
Wij hebben nog wel een uitgebreid pakket omdat ik ook graag History en Syfy (ghost hunters ) kijk Nu al klaar met seizoen 1 van Nashville erg leuke serie.
Weet je wat ik gister avond zag. Van alle meiden van Orange is the new black een kort verhaaltje hoe ze en waarvoor ze in de gevangenis zitten heb nog niet gekeken iemand wel?
Ben nu ook bezig met Orange is the new black Erg leuk maar heb nog wat afleveringen te gaan. Zit momenteel even te chatten met iemand van Netflix of de serie Revenge ook op Netflix komt. Had op google gezien dat hij wel op de Amerikaanse staat maar nog niet op de NLse versie en ik wil die ook wel weer volgen. Dus ben benieuwd naar het antwoord
Gisteren aan Orange is the New Black begonnen haha als ik Alex ziet dan zie ik haar als donna uit thats 70 show maar vind de serie wel erg leuk
Haha dat gaat goed Leuk is hij he! Ben nu bij seizoen 3. Wil niet te snel gaan anders heb ik straks niks meer. Vind hem zo leuk
Waarom? Ach ja ben toch al een bestaande klant maar dan hoop ik toch dat ze het nog veel meer gaan uitbreiden. Oke ik ben nog wel even zoet met little liars en er is altijd wel iets maar ik mis de oude dingen voor half half te volgen zoals the simpsons, fresh prince of belair, friends en die dingejtes allemaal. Dat zou ik leuk vinden als dat erbij komt niet echt om te volgen maar als ze het met zoiets gaan vullen zeggen we ziggo op
Ik heb zin om te huilen haha. Iemand die een hele zielige film weet op netflix? Precious, Cyberbully en Dear John heb ik al gezien
Ivm breder aanbod. Ik heb hem al gewist maar er stond ook dat er een nieuw seizoen orange is the black uit komt!!!