Oeh, ik vond 2 juist erg spannend vooral halverwege tot het eind. Zit nu in 3, pakt me inderdaad ook iets minder maar vind het nog steeds erg leuk.
wij hebben net weer een nieuwe ontdekt!!! Travelers ... erg leuk als je the 100 leuk vindt is dit ook wel wat denk ik
Inmiddels bij aflevering 3 van the missing. Mijn man was gisteravond niet thuis en hij is 10 minuten geleden naar zijn werk gegaan. komende 5 avonden heb ik dus alle tijd voor de rest.
Toevallig ben ik gisteren begonnen heb de eerste aflevering gezien. Een beetje wazig vind ik het tot nu. Blijft het zo?
Ik heb hem uitgekeken, maar hij blijft erg wazig. Misschien nog wel waziger. Vond er niet veel aan, maar wilde toch verder kijken.. dom eigenlijk
Ik ben inmiddels halverwege seizoen 3 van the 100. De jongste krijgt 4 kiezen tegelijk door, dus had de laatste nachten tijd over haha. Wat een steengoede serie. Na dit seizoen weer een nieuwe zoeken dus
Vond je het verhaal tegenvallen of het einde. Wij zijn nu bij aflevering 7. Zijn er nog maar een paar dagen mee bezig, vind het spannend en wil doorkijken. Jij weet dit denk ik al, maar kont er een vervolg of is de laatste aflevering het einde? Ik gok het laatste als ik het zo zie.
Volgens mij is de laatste aflevering het einde. En dat viel voor mij behoorlijk tegen. Tè wazig allemaal.
Heeft iemand toevallig de serie 'the affair' gezien? Ben nu bij aflevering 2 en vind het leuk maar beetje vermoeiend dat je dezelfde scènes steeds vanuit ander perspectief ziet. Gaat dit wennen en blijft het leuk?
Ik lees hier dat the 100. leuke serie is , daarom er mee begonnen gister en idd hij is leuk , je wil zo verder kijken. The gilmore girls: Is leuk maar we hebben het gevoel dat we er nog in moeten komen om het echt leuk te vinden.
Dat van die scenes net even anders vond ik ook wel een beetje vreemd. Maar ik heb de serie wel helemaal afgekeken. Op zich vond ik hem verder wel de moeite waard.
Ik kan bwgrijpen wat je bedoeld, toch vond ik het idee erachter wel heel mooi en duidelijk een einde. We hebben hem gisteren afgekeken en vonden het een goede serie.