black sails ben ik hier ook aan begonnen. nog maar aflevering 1 maar ben benieuwd. Wel ondertussen Z nation afgekeken. Heerlijk zombies kijken Nu op zoek naar net zoiets, weten jullie iets? Walking dead uiteraard al gezien
Hier begonnen met travelers leuke serie weer eens wat anders zit zelf nog in gilmore girls met een kleine kijk je niet zo snel haha en kijk af en toe een aflevering call the midwife wil binnekort beginnen aan the crown iemand hier al naar gekeken?
Zit stiekem wel te balen hoor. Ik heb het razenddruk de laatste dagen, dus ben elke avond tot laat aan het werk haha. Moet nog een aflevering van the 100 en shadowhunters bijkijken sinds afgelopen dinsdag.
Ik heb al zoveel gezien op netflix...moeilijk om een nieuwe serie te vinden met het liefst veel seizoenen White collar net afgezien....echt geweldige serie. Als ik nou nog zoiets kon vinden?
Net Velvet afgekeken spaanse serie die zich afspeelt in de jaren 50. Echt geweldig!! Weet iemand waar je verder kan kijken naar seizoen 3 en 4?
We gaan binnenkort een weekje weg, kan ik daar ook netflix kijken op mn tablet (via wifi)? Of alleen via mn eigen netwerk?
Via WiFi ik je kijken, maar mocht je geen WiFi hebben kun je ook nu alvast downloaden via Netflix en dan kun je ook kijken 😄
Ik las dat de directeur van netflix (ofzo?) overweegt om een nieuw seizoen van Gilmore Girls te maken. Dat zijn ze ons ook wel verplicht na de laatste aflevering 😉
Dat downloaden kwam ik inderdaad tegen, moet eenskijken of ik het dan op een usb stick kan downloaden, want heb niet zoveel ruimte. Maar via wifi kan dus ook, bedankt.
In die trant: Gran Hotel is ook een aanrader! Ook een spaanse serie die zich rond 1900 af spelt. Vond deze persoonlijk nog leuker als velvet.
Ik kijk nu de serie "Your worst nightmare". Waargebeurde verhalen worden dan nagespeeld en sommige familieleden of rechercheurs zijn dan ook aan het woord.
Jaaa zit nou in de laatste seizoen. Inderdaad veel leuker en spannender. Vind het zo jammer dat ik straks afgelopen is haha.
Ik heb al anderhalve maand Netflix en heb echt nog niets bekeken. Gebruik het eigenlijk alleen voor mijn zoontje. Zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb in het verleden al eens naar orange is the new black gekeken. Kijk verder ook nooit naar films of series.
Ik kreeg net een melding van Netflix op mijn iPad dat het zevende seizoen van The Good Wife erop staat!