Ja ben ook helemaal verslaafd aan Netflix. Kan me niet eens meer voorstellen hoe we het zonder Netflix deden hahaha. We hebben al lost en game of thrones gezien. We kijken nu samen breaking bad en ik kijk zelf nog vampire dairies. Mijn dochter kijkt er ook graag naar. Vooral peppa big is weer erg in trek haha
Ik ben vandaag begonnen met Gilmore Girls. Had al tot aflevering 11 gekeken, maar nu weer opgepakt dus nu lekker bezig met aflevering 12. Heerlijk!!
Heeft iemand 13 reasons al afgekeken? Ik hoor dat je ziet hoe ze zelfmoord pleegt. Ik ben niet een held met bloed of iets. Wil iemand aangeven hoe het gebeurt.. dan kan ik beslissen of ik wel of niet wil gaan kijken.
Aanraders Orange is the new black Pretty little liars Prison break The walking dead The 100 Orphan black Riverdale 13 reasons why
Nou ik wil het niet verklappen voor degene die het nog moeten zien maar 13 reasons why is best de moeite hoor. Je ziet inderdaad heel goed hoe ze het doet in de laatste serie. Ik vond het niet heel naar in te zien. Je ziet het aankomen. Je kan er voor kiezen dat stukje door te spoelen?
Ik wil het ook niet verklappen. Maar ik vond het best heftig om te zien hoor! Stuur maar een pb als je 't wil weten!
Oooh kun je laten weten als je een goed werkende link hebt gevonden met ondertiteling? Ik wil ook graag verder kijken maar kan geen goede site vinden.
Ik vond het echt heel naar om te zien. Had de neiging om weg te kijken en dat heb ik niet snel. Vond het een 'leuke' serie en ik snap ergens wel waarom ze zelfmoord pleegde, maar ik kon het 'gevoel' niet helemaal vinden dat ze dat echt wilde ofzo. Moeilijk te omschrijven maar misschien snapt iemand wat ik bedoel?
Nou heel eerlijk...ik snapte haar sowieso niet echt. Kijk ver op het laatst komt er een reden waarvan ik denk: ja ik snap dat je daarom zelfmoord zou willen plegen. Maar de redenen waarom ze steeds boos op de hoofdrolspeler werd begrijp ik niks van.
Als puber kan ik me voorstellen dat alles bij elkaar wel heel heftig is en dat je op een gegeven moment geen uitweg meer ziet. Maar dat gevoel dat zij had voelde ik niet echt terug ofzo in de serie.
Ik vond het moeilijkst de reactie van de moeder..daar brak mijn hart wel van. En haar lege blik in het stukje van bryce. Ze stond echt uit. Dat vond ik moeilijker om te zien dan de daadwerkelijke zelfmoord.
Mee eens. Dat vond ik heel heftig. Het deel van de zelfmoord zelf was gewoon heftig om te zien omdat je haar wanhoop voelde.
Die staat al in mijn lijstje! Ben nu ook wel benieuwd door andere naar velvet. Ook even in mijn lijstje gezet!
Ik ben gisteren begonnen aan 13 reasons why. hoef nog maar 2 afleveringen. maar die kijk ik overdag wel morgen! Wel interessante serie.