Homeland vind ik niks meer. Zijn nu bezig met het laatste seizoen maar ben tot nu toe bij elke aflevering in slaap gevallen. Is alleen maar gepraat. Edit, net effe op netflix gekeken. Wij zijn bezig met s6 wat nog niet op netflix staat.
Ik heb girl boss afgekeken. Hoop op een tweede seizoen, echt een aanrader. Modern family heeft ook een nieuw seizoen erop staan yes!
Net klaar met 13 reasons why. Jeetje, wat deed die laatste aflevering zeer... Nu in alle rust weer verder met Gilmore Girls
Ondertussen heb ik 13 reasons why gezien, en heb de eerste aflevering van Disignated Survivor gezien. Bedankt voor de tips.
Wij zijn ook begonnen met Modern Family!! Haha denk dat we nog voor t weekend afgelopen is erdoor heen zijn
Ik ben even geswitcht naar Videoland voor seizoen 4 van the blacklist haha. Tussendoor Kees en co aan het kijken
Ik kijk op dit moment naar 13 reasons... Maar eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk laaaaangdradig... Ben ik dan echt de enige.? Lees overal alleen maar positieve reviews..
Ja ik ook, geen idee waar het over gaat maar wordt echt gehyped. Ik ben nu girlboss aan het kijken, heb het boek ook gelezen. Weer niet of "divorce" op Netflix staat, dat is een aanrader. (Die met Sarah Jessica Parker, niet dat Nederlandse gebeuren haha). Vind die kimmy ook leuk. Unbreakable kimmy Schmidt. Hebben jullie nog tips voor beetje arty farty films zoals bijvoorbeeld Walter?
Ik weet niet bij welke aflevering je bent, maar de eerste 3 (of 4) zijn idd langdradig. Ik vond het daarna echt veel beter worden. Girlboss kijk ik ook, al is het echt een serie die ik kijk terwijl ik ondertussen de was aan het opvouwen ben ofzo. Gewoon een lekkere wegkijk serie. Die unbreakable kimmy schmidt vond ik echt verschrikkelijk haha.
Van mij mag er wel het nieuwe seizoen van the walking dead erop komen. Ben zo toe aan wat nieuw gegriezel. Tot die tijd vermaak ik me met the originals. En ben bezig met laatste seizoen van SOA.
13 reasens why gezien,word na een paar afleveringen wel spannender. Nu Jane the Virgin aan het kijken
Ik was ook helemaal niet onder de indruk. Zat ook alleen maar te wachten tot het op gang zou komen. Maar wel afgekeken, want ja, je wilt toch weten hoe en wat. Kijk nu uit naar de nieuwe Orange is the new black!!