Netflix verslaafd wie ook

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cynnie1984, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Oké! Ga ze vanavond gelijk ff checken. Bedankt voor de tips!

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    The Killing. Die is echt super spannend.
    Dexter, blijft ook leuk. Eerste seizoen is wel een beetje klungelig maar daarna is ie gruwelijk.
    Homeland is evt nog n optie.
    Breaking Bad, maar die adviseer ik iedereen. Begin moet je wel even inkomen.

mariellevanr vindt dit leuk.
  3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    The Killing heb ik half gekeken maar vond 'm wel leuk, dus gauw maar verder kijken :)

We kijken hier nu ook American Horror Story.. eerst dacht ik dat ik het niks aan zou vinden maar het valt me erg mee ;) M'n vrouw houdt van alles wat een beetje 'apart' is (Harry Potter, Lord of the Rings, etc) en ik vind daar niks aan dus sommige series kijken we echt niet samen; gelukkig voor haar werk ik veel dus dan kan ze kijken als ik aan het werk ben haha

4. meiklokje

meiklokje Actief lid

19 sep 2016
    496
    72
    28
    I love Saga..:D Zit ook met smart op seizoen 4 te wachten.

Misschien vind je The Mentalist dan leuk? Of The Killing amerikaanse versie? Jessica Jones is ook goed, of Ray Donovan.

Gilry vindt dit leuk.
  5. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    The killing en jessica Jones heb ik al gezien. Waren ook echt heel gaaf. The mentalist ken ik niet. Zal vanmiddag als il uit werk kom eens gaan kijken. Thanx :).

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    In een paar weken tijd Gran hotel gekeken, geweldige serie!!
    Velvet ook gezien en nu ga ik las chicas del cable kijken.
    Iemand nog suggesties?

7. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Een aanrader vind ik ook gypsy. Je moet even door de eerste 2 heen, maar ik vind de serie echt heel goed.

8. maliro

maliro Niet meer actief

Under the dome en stranger things vond ik goed. Al vond ik het laatste seizoen van under the dome wel het minste seizoen.

Hopsatee vindt dit leuk.
  9. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    The100 net gezien die was echt leuk. Jammer da sz5 pas volgend jaar komt.

Louise11110 vindt dit leuk.
  10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb nu Pretty little liars gekeken. Is dit nu ook echt het einde van de serie?

We hebben Gypsy ook helemaal afgekeken, toch wel een goede serie. Waren steeds benieuwd hoe het af zou lopen. Weet ook niet of er een tweede seizoen komt. Dit kon ook wel een einde zijn.

Gilry vindt dit leuk.
  11. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Bij gypsy vond ik einde beetje raar. Ik zou denken dat er wel een 2e seizoen komt, of gewoon een open einde. Ik was al benieuwd na dit einde wat er in afl 11 zou gebeuren, maar die was er dus helaas niet ;)

12. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.130
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik las laatst dat er misschien een film komt van PLL en dat seizoen 8 ook zomaar gemaakt zou kunnen worden want de makers willen het eigenlijk helemaal niet afsluiten.
    Ben benieuwd wat ze dan ingodsnaam willen doen. Komt er nu opeens wéér een A uit de kast? Zo van hey! ik was verstopt! Jullie dachten dat het voorbij was hé?! Nou niet dus! HA! :rolleyes:

13. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Hoeveel seizoenen van under the dome zijn er? Ik dacht dat het na 2 afgelopen zou zijn.

14. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Nou alsjeblieft niet hoor het is nu wel genoeg geweest. Ik vond het een leuke serie maar een hoop dingen zo ver gezocht dat het gewoon nep werd. Nee het is goed nu, hoeft echt niet nog een seizoen te komen.

jt82 vindt dit leuk.
  15. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Even een vraagje tussendoor. Als je de pagina afsluit midden in een aflevering. Gaat hij daar dan automatisch naar terug als je netflix weer opstart?

16. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ja hij gaat verder waar je gebleven bent.

Victoria30 vindt dit leuk.
  17. maliro

maliro Niet meer actief

Er zijn 3 seizoenen

Victoria30 vindt dit leuk.
  18. meiklokje

meiklokje Actief lid

19 sep 2016
    496
    72
    28
    Ik ben nu met Ozark bezig. Toch veel leuker dan ik dacht!

19. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haha ik had dit exact. Ben er wel doorheen gekomen maar nu in seizoen 3 merk ik toch dat ik het prima vindt om te kijken maar totaal niet verslavend...

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik ben er mee gestopt. Vind er niks aan haha.

Nadat een vriendin voor de zoveelste keer verbaasd was dat ik niet door the walking dead heen kwam, heb ik m nu opnieuw opgezet. Kijken of het nu wel gaat :D

Deel Deze Pagina