Die heb ik ook gezien, ik hoop dat er snel nieuwe bij komen. Dat is ook mijn smaak in series en A Verder one tree hill, bones, the 4400, lost, die serie met meth, dat soort series zie ik graag
Ik ben begonnen aan gossip girl. Kijkt ook wel lekker luchtig weg. Ik zocht een serie waar al meerdere seizoenen van te zien zijn. Dus ik kan weer ff vooruit...
Zo. Ook hier werkt netflix weer goed. Gister de laatste suits gezien, dus nu weer op zoek naar een andere. Iemand een tip voor een serie zoals homeland? Of een echte vrouwenserie als greysanatomy? Ik ga nu beginnen aan orange is the new black. Maar ik doe aan binge watching, dus kom maar vast door met de tips
Iemand nog tips voor een goede film? Liefst een beetje een zielige of een echte meisjesfilm.. Wanneer komt trouwens PLL seizoen 5 op netflix?
Ik heb me vandaag ook aangemeld bij Netflix en tjee wat staat er veel op zeg! Ik ben begonnen met Twin Peaks. Ik ken de serie van horen zeggen en tot nu toe valt het me niet tegen!
The Killing The Bridge Wij hebben gekozen voor de originele versie van The Bridge (bron/broen). House of Cards is ook echt heel goed én spannend. Vanwege de wijze van filmen heb je wel even 2 afleveringen nodig om eraan te wennen. Maar daarna zuig je het op (Kevin Spacey is The Bomb!!!).
House of Cards had ik al gezien voor ik Netflix had. Net als Gossip Girl, The Tudors (in 2007 eerste seizoen al gezien zelfs), Dexter. Breaking Bad heb ik nu gezien, maar denk dat ik mijn gratis account binnenkort ga verwijderen. Veel dingen (ook films) al gezien, en er staan niet zo heel veel dingen op die ik nog wil zien.
Thnx. House of cards kwam ik niet in. Maar keek ook tegelijk scandal, leek teveel op elkaar Zal het nog eens proberen.
Iemand hier toevallig de serie Derek gekeken op netflix? (niet te verwarren met Dexter ) Ik zag net de trailer en ik kan daar niet zo goed uit opmaken of het wat is. De recensies zijn wel goed geloof ik. Hier de trailer: Derek online kijken | Netflix