Ik heb in een ruk alle aflevering van Stranger Things gekeken en ben nu Dark aan het kijken. Heeft wel wat weg van Stranger Things, retespannend!!
Ik ben momenteel verslaafd aan twelve monkeys, zo leuk! Maar je moet niet te lang proberen om alle door elkaar lopende tijdlijnen te blijven volgen, want daar word je duizelig van
Ligt het aan mij of is het best ingewikkeld?? ( dat 'tijdreizen') Heb het ff aan de kant geschoven, want snapte het niet meer lol en zit nu helemaal in Hannibal. Maar wil het wel weer oppakken.
Haha ja is ook! En het is nu ook op tv, maar alles loopt daar door elkaar. Heb vrijwel alles al gezien, maar toch blijft het leuk (vind ik ).
Mijn man is sinds kort ineens om en kijkt alles op het marvel gebied, (tot vervelends aan toe) volgens mij is het nu wel op zo ongeveer. We zijn nu trouwens samen dark aan het kijken, heerlijk kijken trouwens in het duits, helaas kom ik niet verder dan 1-2 afleveringen per dag zit er echt in.
Zouden jullie mij kunnen/willen helpen?.......Ik zoek met name kostuumfilms, kostuumseries, of series die te maken hebben met ziekenhuis, politie en/of brandweer. Spanning, drama, actie. Welke series/films raden jullie aan?
Peaky Blinders, is dat een kostuum serie? Het is iig een goede serie =) Goede recherche series: The killing The bridge The fall Broadchurch Alle 4 superspannend, drama en goed! Af en toe actie.
Ik vind Dark redelijk gruwelijk, met tot nu toe al een dood kind. Ik kan daar niet goed tegen eigenlijk. Maar de sfeer en het verhaal, dat is wel heel goed gedaan.
Weet iemand nog een goede serie net zoiets als Witnesses of Broadchurch? Gisteren de laatste aflevering van Witnesses gekeken. En nu serie-loos.
Ik ben vanavond begonnen met The Sinner. Gelijk 4 afleveringen gekeken. Wat een vette serie! Echt zo gaaf. Ik wil nog wel een aflevering kijken, maar ik moet echt naar bed mijn mijn zwangere lijf, anders ben ik morgen niks waard. Maar echt, unreal, lang geleden dat ik zó enthousiast was over een serie!