Ik vond Vrouwen uit de voorstad heel leuk! Wij zijn nu net begonnen aan Designated survivor, echt een gave, spannende serie. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat.
Ik kijk nu bates Motel. Voorloper van psycho. En ik moet eerlijk zeggen dat als je zo opgroeit het totaal niet raar is dat je een psycho word. Wat een ongezonde relatie daar in dat huis zeg Oh en ik vind Dylan echt heel leuk
Wij vinden het een gave serie! Wachten al tijd op het nieuwste seizoen. Het moet je wel liggen. Enne dylan is zeker leuk
jahhh! Volgende maand komt het nieuwe seizoen op netflix!! Ik heb net ook het laatste seizoen van Reign gezien.. dus het moet nu maar gauw februari worden
Hij staat er al op... zo'n 2 weken.. het laatste seizoen... dus het is dan écht afgelopen. Ik heb ze achter elkaar gekeken.. iedere dag 1.. soms 2
Huh seizoen 4 staat er al op? Op de website waar ik altijd kijk wanneer iets komt staat pas vanaf april.
Ik heb sinds kort Outlander ook ontdekt. Wat een vette serie!! Helemaal verslaafd. En Jamie... *zucht*
Omg wat heb ik gekeken? Under the dome The Crown House of Cards Gossip Girl Vampire Diaries... het gaat maar door... Op dit moment dan maar: Rita, Travellers, Designated Survivor, White Collar, Salvation. En half: Crazy ex-girlfriend, maar daar twijfel ik nog over.
Wij kijken nu Ray Donovan, vind het echt leuk! Wel redelijk wat geweld maar ook een leuke verhaallijn vind ik.
Waar zijn jullie nu met kijken? Wij hebben onderhand een paar afleveringen gekeken, maar we vinden het nogal traag soms... Kan dat klopppen en wordt het nog wel spannend?
Begin is inderdaad wat traag geloof ik. Maar het wordt wel echt leuk vind ik en veel personages zijn ook zo leuk. Zijn nu bij seizoen 4 aflevering 8, dus bijna klaar . Oh jee wat moeten we dan weer gaan kijken
Ik kijk nu naar Rita. Ook wel weer een leuke serie. Outlander vond ik ook goed. Jamie, niet mijn type maar tòch leuk om naar te kijken.
Haha, nou dan geef ik het nog een kans . Ja altijd weer een dilemma wat je dan weer moet kijken he, bekend probleem .