Netflix verslaafd wie ook

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cynnie1984, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ja er is geen moment dat ze niet aan het kauwen is.

2. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

kijk op dit moment once upon a time. Nog meer mensen?

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.038
    16.544
    113
    Zo Haha ik moest nog even wat met je delen, nadat ik dagen heb zitten denken op wie het personage, Norma lijkt. Maar Vind je haar niet eng veel op Eva Jinek lijken?:eek:

maviju vindt dit leuk.
  4. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik vond vooral seizoen 1 traag. Seizoen 3 vond ik beter. Net de eerste van 4 gezien :).

Jackie87 vindt dit leuk.
  5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ja nogal!

Ysabella vindt dit leuk.
  6. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.682
    3.126
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik kijk sinds vandaag helix en zit er helemaal in. Ik hou wel van zulke series!

Op de noordpool is een geheim lab. Als er een uitbraak van een ziekte is komt er een groep van het cdc. Maar zodra ze daar zijn komen ze er achter dat het niet helemaal zuivere koffie is!

DastyQueen vindt dit leuk.
  7. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik ben gisteren begonnen met Tabula Rasa.

Goede serie vind ik! Spannend, mysterieus, onheilspellend. Ik krijg er een beetje een The Sinner gevoel bij.

Kuukske vindt dit leuk.
  8. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Le casa de papel. Echt een fantastische serie. Baal dat ie afgelopen is!

flipflop, zon1980 en Kuukske vinden dit leuk.
  9. Triangel

Triangel Niet meer actief

Ff m'n topic kopiëren hoor. Misschien jullie een idee?

Ik zag dinsdag, geloof ik, een leuke trailer op Netflix. Had op toevoegen aan mijn lijstgeklikt, maar helaas toch niet goed genoeg want zit 'm nu te zoeken en kan 'm niet vinden. Ik ben alweer voor een groot gedeelte de inhoud vergeten, maar wie weet herkent iemand hem toch?

Het ging over een man en een vrouw, goh, maar ze hadden (inde trailer dan) niet iets met elkaar. Die vrouw had of zelf een kind, gok een jaar of 10, of het was haar pleegkind of zo, ik twijfel nu ik het opschrijf of het echt haar kind was. En die man die ging iets doen met dat kind, volgens mij nam hij hem mee op reis. En die moeder vond het volgens mij lastig het los te laten. De man uit de film was volgens mij donker van haarkleur en een beetje krullen en het kind was een jongengeloof ik.

Echt vaag omschreven, haha, maar ga ineens aan alles twijfelen omdat ik het met een half oog heb gekeken. Ik weet alleen heel zeker dat het me echt een leuke film leek.

Zo irritant dat je sommige trailers 1000 keer te zien krijgt, voor m'n gevoel dan, en die vind ik irritant en deze kwam maar eenmaal voorbij.

10. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    La casa de papel!!! Wauw wauw wauw ik heb nog net niet zitten huilen toen die afgelopen was maar baalde verschrikkelijk, wat een te gekke serie!! Ik heb super veel series gezien maar deze staat samen met The Walking Dead bovenaan.

Volgende wordt Tabula Rasa lijkt op The Sinner wat hierboven al staat. Vond ik ook een goede serie! Hoofdrolspeler in Tabula speelt ook in Code 37 die staat ook op Netflix. Erg leuke serie, ben gek op dat vlaamse taaltje :)

Love21 vindt dit leuk.
  11. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Echt he! Zo geweldig vond ik het dus ook. Terwijl ik van tevoren nog dacht van; “ohnee, echt niks voor mij”. Deze staat voor mij inderdaad ook op 1.

Tabula rasa ken ik niet? Maar the Sinner vond ik ook goed. Dus wellicht heb je me op een nieuwe serie gebracht ;)

Kuukske vindt dit leuk.
  12. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Dat gevoel hadden wij met the walking dead. Zombies vreselijk! Maar van alle kanten hoorde ik dat we die echt moesten kijken en idd super goede serie. Helaas is die verwijderd van Netflix :mad:

Veel plezier met Tabula Rasa ;)

13. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik loop ontzettend achter merk ik, want ik kijk juist series die al eeuwen geleden een hit waren. :roflmao::roflmao::roflmao:

Nu eindelijk begonnen aan Sons of Anarchy. Ik geniet tot nu toe. :D

Door Z-Nation zijn we nu heen, 3e seizoen werd wel een beetje ergerlijk vond ik.

Helix staat ook op mijn lijst!

14. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Die kijk ik nu voor de 8e keer :roflmao:
    Telkens als ik in between series ben zet ik die maar weer op, verveelt nooit! :p

kleinepien vindt dit leuk.
  15. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Heeft iemand Le Chalet al gezien?

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Maandag begint seizoen 5 ban the 100

17. maviju

maviju Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.080
    128
    63
    Nee, maar ik ben er ook erg benieuwd naar!

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij kijken nu the alienist.
    Nog een paar afleveringen te gaan....maar hij is spannend!

19. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Wij kijken nu Tabula Rasa, spannend, mysterieus en soms beetje eng maar echt een serie die je bingt!

En in mn eentje kijk ik The Crown, lovely isn't it?!

20. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik kom me ook melden!
    Op dit moment (afhankelijk van mijn bui) kijk ik Grimm en New Girl, en samen met de kinderen Full House.
    Favoriet is Lucifer, ik hoop echt dat deze verlengd wordt voor een vierde seizoen.

Deel Deze Pagina