Wij zijn begonnen met de rain. Zijn 8 afleveringen en hebben er al 4 opzitten dus wij gaan er snel doorheen.
Ik kijk nu Friends from college en New Girl. Net klaar met the let down, die vond ik leuk! The Crown heb ik echt van genoten ook. Heeft iemand nog tips voor series die in dit rijtje passen? Ik vind al snel iets eng, zo keek ik afgelopen week een paar afleveringen van Jane the virgin en dat vond ik grotendeels heel erg leuk, maar af en toe van die stukjes die dan over die criminelen gaan en dat is toch te eng voor me, ben echt een angsthaas.
Iemand nog tips, wij hebben deze series gekeken en vonden ze geweldig. Homeland is favoriet. The fall The killing The sinner Homeland
Iemand noemde 'm al maar Peaky Blinders is ook echt top! En je moet ervan houden maar heb zelf Penny Dreadful helemaal gekeken. Weet niet of je Videoland hebt? (Verkeerde topic I know) Handmaids Tale ook goed! En Taboo.
Als het werkt is dat helemaal top maar ik had op een gegeven moment bijna geen streams meer. Misschien moet ik het weer eens proberen...
Aanrader?? Ik zag net de trailer namelijk. Mijn dochtertje praatte er doorheen dus ik kon er vrijwel niks van verstaan, maar was het nou Duits?
De verleidingen om the 100 te kijken is groot Maar ik doe het niet! Denk ik. Ik begin even opnieuw met the arrow. Was eigenlijk bij seizoen 4, maar kan er niet meer in komen. Maanden geleden gestopt met kijken, het boeide me niet meer. Nu dus maar opnieuw kijken om de tijd te vullen tot het seizoen van the 100 compleet is.
Herkenbaar.. Ik doe ook erg mijn best om te wachten tot het volledige seizoen erop staat om dan lekker te bingen. Zelf ben ik nu jane the virgin aan het kijken, ooit op tv een aantal afleveringen van het eerste seizoen gezien en dus maar opnieuw begonnen.
Ik moet weer op zoek naar wat anders. Net de laatste aflevering van the handmaids tale gekeken. De verleiding naar the 100 is groot maar ik doe het niet Woensdag weer een nieuwe aflevering van the shadowhunters, dus ik koet even twee avonden vullen nog.