Wij hebben ons ook aangemeld en gister had zoontje een Netflixmiddag en wij zijn begonnen met "Breaking bad". Denk dat we serie voor serie gaan kijken en ik misschien nog een vrouwenserie voor wanneer ik alleen ben, is 'Orange is the new black' echt zo'n typische vrouwenserie?
Ja hoor mannen vinden het ook leuk denk maar vooral een vrouwen serie, daarnaast is pretty little liars en dropdead diva ook een aanrader als vrouwenserie
@ MMarianne, Orange is the new black is echt een geweldige serie. Samen met mijn man in 2 weken de eerste 2 seizoenen gekeken. Absoluut geen typische vrouwenserie
Haha, ik wilde net hetzelfde typen en toen zag ik je reactie. Drop dead diva en pretty little liars zijn echte vrouwenseries. Orange is the new black vind mijn vriend ook leuk. Pretty little liars moet je wel even door de eerste 4 afleveringen heen. Die vond ik minder. Maar daarna werd het echt mijn favoriete serie
Laatste aflevering van Hemlock Grove gezien gister. Wat een trippy spannende serie is dat zeg. 11 juli komt seizoen 2 PLL vond ik de eerste aflevering niets aan, maar misschien moet ik het maar eens een kans geven inderdaad. Maar eigenlijk heb ik dat ook bij boeken; als het mij niet meteen triggert, hoeft het voor mij niet meer
Oké, dan bewaar ik "Orange is the new black" voor ons samen...ga ik voor "Pretty Little Liars" of "Dropdead Diva"
Idd Orange is the new black kijken we hier ook samen. Modern family ook. Pretty. Little liars vind ik wel typisch een vrouwenserie. Die kijk ik alleen. Weeds is ook leuk. Pramface vind ik ook leuk. Wacht nu helaas al een tijdje op een nieuw seizoen.
Mijn vriend vind Pretty little liars ook erg leuk om te kijken en ook orange is the new black kijken we samen. We gaan nu aan seizoen 2 beginnen van Orange is the new black. Daarna gaan we denk ik Weeds of Dropdead diva kijken maar dan kijkt hij met een schuin oog mee denk ik
Ook hier een Netflix verslaafde Vampire Diaries, Pretty Little Liars, (jammer dat er nu maar 1 aflevering per week komt) Orange is the New Black, (seizoen 1 is spannender) en iemand wees me op New Girl. Leuke actrice!
Hier is heel het gezin netflix verslaafd haha.... Ik heb heel de serie Gossip Girl net af....Echt een vrouwenserie hihi....
Sons of Anarchy is echt heel goed. Als je houdt van geweld en motorbendes hahaha. Nee is echt een hele goede serie en vooral mannen vinden dat wel wat.
Ik ben net begonnen aan Teen Wolf, dacht eigenlijk dat ik dat niks zou vinden, maar ben aangenaam verrast.
Gaat over een jongen die gebeten wordt door een wolf en hierdoor een weerwolf wordt. Beetje in de highschool setting, gewoon leuk om naar te kijken. Heb trouwens pas 2 afleveringen gezien.
Een vriendin van mij heeft een abonement en wij staan echt met zijn 5en ofzo ingelogd. Misschien een idee