Breaking bad Dexter The bridge Midnightsun sorjonen tjockare än vatten The killing La casa the papel <— favoriet! Super spannend Peaky blinders Black sails Luther 3% The 100 Daredevil Colony Narcos The punisher Homeland trapped Sons of anerchy Dit zijn ze denk ik (bijna) allemaal die ik gezien heb.. iemand nog wat aanraders? Vandaag weer 3 nieuwe series weggedrukt Series waar ik echt niet in kwam: Walking dead the rain & le charlet
Heb vandaag le chalet afgekeken. Ik vond het wel een goed verhaal en ondanks dat ik halverwege dacht te weten hoe of wat blijkt dat gewoom helemaal niet zo te zijn op het einde
Ik ben ook 13 reasons why aan het kijken. Ik las ergens dat de serie er af gehaald gaat worden omdat het een te heftig onderwerp is ofzo. Dus wij zijn er als een haas doorheen aan het gaan.
Ik heb hem vrijdag de laatste aflevering gezien. Dat Hannah steeds verscheen bij Clay in gedachten wat minder, beetje zeurderig soms ook, hadden ze van mij weg mogen laten. Vond de laatste aflevering wel erg triest voor degene die wat ergs overkwam, zal niet zeggen wie voor je hem nog af moet kijken. Je wordt plaatsvervangend boos.
Ik vond de laatste aflevering (of nja dat shot) ook veel te heftig. Alsof de serie niet al genoeg pijn en leed had.
American Horror Story! O mijn god, verslaafd daar aan. Laatste seizoen afgezet want dat was niet mijn ding. Nu maar geduldig wachten op het volgende seizoen...
Ik ben op het moment serie-loos, en zoek een nieuwe goede tip Vorige week la casa de papel afgekeken, vond ik tof.! Zojuist een poging gedaan om 13 reasons seizoen 2 te kijken, maar (ik ben de enige volgens mij) het kan me gewoon níet boeien Door seizoen 1 heb ik me met pijn en moeite heen geworsteld, omdat ik wilde weten waar iedereen zo van onder de indruk was, maar het raakte me niet echt en ik vond het vreselijk langdradig. Nu weet ik na 1 aflevering al dat ik dat mezelf niet nog eens ga aandoen.. Dusss, iemand nog een betere tip.?
Ik heb hetzelfde met seizoen 2 kom er niet doorheen. Seizoen 1 vond ik echt goed maar nu vind ik het zo saai dat ik weer ben afgehaakt terwijl ik van iedereen hoor je moet doorzetten het is de moeite waard.
Ik zit ook nog te twijfelen. Ik kijk bijna nooit anderstalige (anders dan Nl en Engels) series omdat ik gemerkt heb dat ik niet meer gewend ben om ondertiteling te lezen.
Ik vind er ook niks aan hoor. Maar ik vond wel meer series waar iedereen heel weg van is niet leuk. Oranje is the new black en pretty little liars vond ik bijv echt saai.